Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästmänniskor! Alltså vilken grupp vi är😅
Just nu i diskussionen med en annan för mig okänd person som hävdar att dennes sätt att umgås/hantera hästar är det ända rädda :banghead: (indirekt och vill inte säga det rätt ut)
 
Ska slänga iväg ett par mail till ett par kennlar. Får fullständig ordtorka. Jag vet vad jag ska skriva men inte hur jag ska påbörja och hur jag ska formulera mej i början. Det är ju lika hopplöst som om jag skulle ringa :( jag hatar verkligen att ta kontakt med folk
 
På att något har hänt med mitt knä efter att jag fick behandling, säkert övergående men det gör ont och gör mig ledsen :down:
Ska tillbaka på onsdag så får ta upp det då.
 
Handen somnade och kliar samtidigt, så jag klöser på den men känner det inte eftersom den somnat.
 
Stör mig på att man inte kan ta bort smileys från inlägg på Messenger om man råkat trycka dit en av misstag.
 
Jag får massor med reklam på Facebook för olika hårborttagningsgrejer. Förstår inte detta hat mot kroppshår! Nu senast var det ansiktet och underlivet som absolut inte fick vara hårigt.
Det stör mig. Att kvinnor inte får vara håriga någonstans. I ren protest har jag inte rakat mig någonstans på typ ett år. Tyck att det är äckligt om ni vill, men jag säger bara: fy fan vad skönt att jag äntligen slutat bry sig om vad andra tycker.
 
Stör mig på att min mage inte tål färdiga rätter från frysdisken. Jag har åter igen fått problem. Så jag måste ha hemlagad mat men jag vet bara inte hur jag ska lyckas få till det.
 
Gick ut för att sätta mig och läsa i solen. Då började det hagla, samtidigt som solen sken. Gick in igen. En halvtimme senare hade det slutat hagla och jag testade på nytt. Hann sitta i ca 10 minuter, sen började det snöa. Nu är det sol igen, och inte ett moln i sikte. Börjar bli mer än lovligt trött på detta väder som konstant skämtar med mig aprillo! :meh:
 
Finns det några ställen där en vill ha kattkräk:confused:
Jag kan svara på den😁
Japp, helst väl synlig på ett golv och inte på den lurvigaste nyinköpta mattan.. Som man inte ser kattkräkset på innan det är för sent utan upptäcker det först när dammsugarmunstycket kört fram och tillbaka, fram och tillbaka ett par tre gånger. Så kattkräkset har hamnat ännu mer överallt.
 
Jag kan svara på den😁
Japp, helst väl synlig på ett golv och inte på den lurvigaste nyinköpta mattan.. Som man inte ser kattkräkset på innan det är för sent utan upptäcker det först när dammsugarmunstycket kört fram och tillbaka, fram och tillbaka ett par tre gånger. Så kattkräkset har hamnat ännu mer överallt.
Eller uppe på en obehandlad träbyrå, så att det rinner ner över kanten och lådorna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
95 96 97
Svar
1 920
· Visningar
95 560
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 859
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 452
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 460
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp