Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan svara på den😁
Japp, helst väl synlig på ett golv och inte på den lurvigaste nyinköpta mattan.. Som man inte ser kattkräkset på innan det är för sent utan upptäcker det först när dammsugarmunstycket kört fram och tillbaka, fram och tillbaka ett par tre gånger. Så kattkräkset har hamnat ännu mer överallt.
Ah. Känner igen problemet; min föredrar under sängen. Men jag skulle ju inte bli så glad för det nån annanstans heller:laugh:
 
Det här med sommardäck :rage:
IMG_20210411_204546.jpg
 
Läskigt. Jag blev hemma i onsdags då jag inte tordes köra i halkan med sommardäck.
Inte roligt. Mina spår syntes inte längre när jag körde samma väg tillbaks, några cm snö nu och det fortsätter ösa ner så sikten var riktigt dålig. :nailbiting:
Hade jag inte varit tvungen att behandla min skadade häst hade jag kryptkört direkt hem ifrån jobbet.
 
Fick provresultat idag. Mina cellförändringar är borta, men jag har hpv kvar. Nytt cellprov om ett halvår således och är inte virushelvetet borta då blir det ny gynundersökning och, antar jag, ännu mer knipsade bitar av min stackars livmodertapp :arghh: :cry:
I och för sig det är bra de har koll på oss, men förstår precis va du menar (går igenom samma). ❤️❤️❤️
 
Därför jag gillar mina friktionsdäck, behöver inte känna någon press på att byta och kan lämna tid till de som måste byta innan 15/4 om det inte längre är vintervägslag förstås.
Skulle jag ha bytt och det snöat å jag behövde ta mig någonstans, hade jag fått åka tidigare och tagit det lugnare. Hellre komma fram än inte komma fram alls är mitt motto.
 
Förvisso kan ja också joina dom som stör sig på snön. Tyckte den va lite onödigt, vart rätt moddigt på vissa vägar, sen når det töar är det som ett niagarafall från taket på lastbilen och släpet då snön blivit vatten och inte är så lätt att få av.
Får mig en dusch varje gång jag ska öppna sidodörrarna - trevligt eller inte. 🙈😅
 
Jag kan svara på den😁
Japp, helst väl synlig på ett golv och inte på den lurvigaste nyinköpta mattan.. Som man inte ser kattkräkset på innan det är för sent utan upptäcker det först när dammsugarmunstycket kört fram och tillbaka, fram och tillbaka ett par tre gånger. Så kattkräkset har hamnat ännu mer överallt.
Eller i tangentbordet.... :meh:
 
Jag stör mig på att jag äntligen fått syn på en bra lägenhet i rätt område som prickade in allt utom markplan men fanns en stor balkong istället... Började fila på en ansökan tills jag såg vem hyresvärden är, en nitisk värd som vill detaljstyra allt på nivån vilket elbolag du väljer :banghead: Så störigt det är just hen som är värd när jag äntligen hittat en lagom lägenhet! Bara fortsätta leta... :grin:
 
När folk bokar in saker i sista sekunden och bara "detta måste vara klart tills på måndag, bråttom bråttom bråttom!" och så lägger man om halva planeringen för att lösa det så kunden inte ska bli lidanden, sen precis när man har fått det färdigt så ändrar de sig och bara "nä vi ångrade oss, vi bokar om till nästa vecka istället". Amen för f.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
95 528
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 856
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 452
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 457
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII
  • Brist på empati

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp