Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig lite på sambon just nu som gnäller att han är hungrig men "vi har ingen mat hemma".

Rättelse: Hela frysen är full med mat, i kylen finns det ägg, ost, smör, mjölk, lite överblivna kalla kokta potatisar, sill, grönsaker och säkert något mer jag glömt. I skafferiet finns det massor med pasta, nudlar, konserver, knäckebröd och flingor. Det heter inte att vi inte har någon mat hemma, det heter "jag är för lat för att göra något som tar mer än 2 min i micron"... :meh:
Kan relatera till 100 % med din sambo :laugh:
 
Stör mig lite på sambon just nu som gnäller att han är hungrig men "vi har ingen mat hemma".

Rättelse: Hela frysen är full med mat, i kylen finns det ägg, ost, smör, mjölk, lite överblivna kalla kokta potatisar, sill, grönsaker och säkert något mer jag glömt. I skafferiet finns det massor med pasta, nudlar, konserver, knäckebröd och flingor. Det heter inte att vi inte har någon mat hemma, det heter "jag är för lat för att göra något som tar mer än 2 min i micron"... :meh:
Jag kan relatera till mig själv 😳😂
 
Screenshot_20210413-230237~2.png


Stör mig på detta: 15 notiser och 1 kommentar på finska?
Och alla andra olika förfrågningar som dampt ner på sistone.
 
Att jag på sistone blivit så obotligt positiv att jag knappt stör mig på något alls. Så jag stör mig på min hjärna som inte tillåter mig att störa mig på något längre utan att komma med "men det är ju bra ändå för..." eller "men tänk vad fint om..." eller "jamen tur i oturen":banghead:
 
Stör mig på att jag inte vet hur man hanterar vänlighet och hjälpsamhet. Min klass vill dra ihop ett gäng för att hjälpa mig med min trädgård en dag och jag är så rörd att jag inte vet vilket ben jag ska stå på.
Förstår dej. Har åxå svårt för det där. Kan börja gråta för att jag blir så glad, tacksam och rörd. Jag blir verkligen glad för din skull :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
95 491
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 854
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 448
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 446
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp