Finns resultaten i de olika grupperna/raserna någonstans?
BIR och BIG-resultaten finns på hemsidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns resultaten i de olika grupperna/raserna någonstans?
Förra året vet jag att det var några veterinärer där som skulle hålla koll och se till att de sjukaste ej fick tävla, kan det ha varit nåt liknande i år tro?Jag hörde nåt om att en del frallor hade blivit diskade. Jag vet inte om det stämmer eller varför, men var det andningen känns det onekligen positivt att någon reagerar! Även om det är negativt att de ska behöva diskas av den anledningen förstås...
Tack!BIR och BIG-resultaten finns på hemsidan
Förra året vet jag att det var några veterinärer där som skulle hålla koll och se till att de sjukaste ej fick tävla, kan det ha varit nåt liknande i år tro?
Fyra i gruppen! Inte fy skam när man är 16 månader!"Min" uppfödare tog BIRet idag. Känns extra bra såklart att det är ett halvsyskon (samma mamma) till min nyfödda valp!
Redan för en vecka sedan sa jag till en vän vilken hund som skulle bli BIR-saluki, förutsatt att den kom till tävlingen då. Jag hade rättTack!
Är inte förvånad över vilka hundar som vann hos dobermann kan jag säga.
Att jag inte klarar av den uppfödaren är en annan sak..
Jag var lite efter. Han har hunnit bli 17 månader men det är ändå galet bra i en grupp med diverse multichampions!Fyra i gruppen! Inte fy skam när man är 16 månader!
Vi hade lite planer på att testa och ställa Criga och Calibra, bara för att...heheJag fick just frågan om jag kan tänka mig att ställa en schäfer på My Dog. Några mer som är där på torsdagen?
Vad fick Ebrah för kvalitet och omdöme?Justja, det här tycker jag är lite kul också, två bilder på far och son där de dessutom står likadant
Jaaa! Sätt sambon på hundpassning så vi kan ses!Vi hade lite planer på att testa och ställa Criga och Calibra, bara för att...hehe
Men vi har ju valparna hemma och så, så vi la ner de planerna.
Men jag vill gärna ner och träffa Bukefalister. Sambon kan väl sitta hemma med vovvarna
Ta med dem! Anmälan stänger 12:00 idag!Vi hade lite planer på att testa och ställa Criga och Calibra, bara för att...hehe
Men vi har ju valparna hemma och så, så vi la ner de planerna.
Men jag vill gärna ner och träffa Bukefalister. Sambon kan väl sitta hemma med vovvarna
Hon fick excellent och kom fyra i sin klass (av fem deltagande ), så jag är absolut nöjd.Vad fick Ebrah för kvalitet och omdöme?