Stockholm Hundmässa 2016

Snart redo för morgondagen! Nu är brottningsmatchen i badrummet avklarad i alla fall...
15219992_748846611930388_5673003251849731051_n.jpg

Jag var där igår och tittade framför allt på agility. Hann se två klasser, large agility (galet svår bana) och medium hopp. Var runt och tittade i stånden också, men det var så mycket folk att jag inte orkade gå igenom riktigt allt. Sedan var jag och barnen runt i rasmontrarna, de älskar att klappa :) Trevlig dag, men väldigt mycket folk som sagt.

Vad är det som du gillar mer med MyDog? Jag har aldrig varit där och har ingen aning alls om vad som kan råka skilja de två utställningarna åt.

Jag tycker också att MyDog var bättre. Nu hänger jag inte så mycket i utställningsringarna, men jag tycker att mässan på MyDog var betydligt bättre än helgens mässa!

Jag trooooor jag sprang på @Red_Chili i vimlet, men hann inte se om hon hade vovven med sig.
Annars mycket trevligt dag, skrattat så jag höll på att kissa på mig.

Tittar på gruppfinalerna. Grupp 9 just nu. Alla hundar springer lätt, utom mopsen, som flåsar med högt uppdragna mungipor :banghead:.

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 645
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka