Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

För att jag alltid blir käk, har börjat försöka spela skumt för att bli misstänkt och därmed inte bli käk. Vi pratade om det för nån lek sen, har för mig det var @quarter4ever som skulle lära mig spela skumt :D

Nu när du säger det - du får ju typ aldrig röster på dig :p Själv får jag alltid höra att jag spelar skumt, jag förstår inte riktigt varför :confused:

Jag har noll koll förutom min egen roll. Sedan vill jag gärna tro att niyama är god med tanke på att hon chansade och räddade mig, men det finns en liten risk att hon är ulv och tror att jag är får... Fast jag har i och för sig rätt så svårt att se ulven niyama göra så, speciellt som fåret inte är lika viktig som ulvarna i den här leken...

Jag har noll koll förutom min egen roll. Sedan vill jag gärna tro att niyama är god med tanke på att hon chansade och räddade mig, men det finns en liten risk att hon är ulv och tror att jag är får... Fast jag har i och för sig rätt så svårt att se ulven niyama göra så, speciellt som fåret inte är lika viktig som ulvarna i den här leken...

Men va fan! :rofl:

UPPDATERING

Här ska det bli en pizzeria. Den ska heta Mamma Mia.
Emilio och Angelo har drömt om att starta upp en pizzeria. Så när de får syn på nyheten att järnvägsstationen ska läggas ned så tycker de att det vore den perfekta lokalen. Men det visar sig att Emilio och Angelo inte har rent mjöl i påsen. De får vackert packa sig iväg någon annanstans.

Pizzabagarna spelas av Klara som var ulv!

Dag-DL 9:00

Åh vad skönt! Då kan jag sluta ha dåligt samvete över att jag röstade på Klara. :heart Var så rädd att hon skulle ha någon viktig god roll, känner mig alltid hemsk när jag räddningsröstar.

Resterande funderingar får jag spara tills imorgon, måste verkligen sova nu. Hoppas jag inte blir käkad inatt, men skulle jag bli det, så är mitt tips att kika på de som röstade på mig, de känns just nu alla rätt så misstänksamma. :cautious:

Det är inte vanlig Habina-anda. Det är slutledningsförmåga. Varför inte passa på att rösta ut en god när ulvarna har chansen?

Din slutledningsförmåga fallerar, jag letar efter ulvar och du utmärkte dig. Men med tanke på att vi fick en ulv så behöver jag tänka över resultatet. Du sjönk klart på misstankelistan med tanke på resultatet.

Åh vad skönt! Då kan jag sluta ha dåligt samvete över att jag röstade på Klara. :heart Var så rädd att hon skulle ha någon viktig roll, känner mig alltid hemsk när jag räddningsröstar.

Resterande funderingar får jag spara tills imorgon, måste verkligen sova nu. Hoppas jag inte blir käkad inatt, men skulle jag bli det, så är mitt tips att kika på de som röstade på mig, de känns just nu alla rätt så misstänksamma. :cautious:

Jag hade ju en viktig roll ju! :eek::devil:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 753
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka