N
naira
Sv: Stegrande häst. LÅNGT!
Ja, jag har träffat läkare. Däremot blev jag inte medvetslös.
Just att han reste sej så högt har hänt en gång men han reser sig som sagt titt som tätt. Inte högt men hoppar upp och ner (om du vet vad jag menar).
Jag blir rätt skraj då både han och jag kan skada oss värre. Alltså vill jag ha råd om vad jag kan göra om det fortsätter såhär.
Jag tänker på en sak. Fick du allvarlig hjärnskakning, va du åp sjukhus? När jag drabbades av allvarlig hjärnskakning (medvetslös o hela kittet) fick jag inte cykla, rida eller göra ngt på 8 veckor.
Ngt som jag också tänker på är att det verkar som om detta hänt en gång? Men att du nu bestämt att det kommer ske hela tiden? Gör du in med den inställningen kommer det att ske. Han kanske inte mådde bra den dagen? Varför göra så stor grej av en engångshändelse?
Ja, jag har träffat läkare. Däremot blev jag inte medvetslös.
Just att han reste sej så högt har hänt en gång men han reser sig som sagt titt som tätt. Inte högt men hoppar upp och ner (om du vet vad jag menar).
Jag blir rätt skraj då både han och jag kan skada oss värre. Alltså vill jag ha råd om vad jag kan göra om det fortsätter såhär.