Stall/tränare el dylikt

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Midi

Jag skulle gärna vilja lära mig mer om AR, undrar om ni vet var i Sverige eller utomlands man kan få arbeta på en sådan gård och lära sig?
 
Sv: Stall/tränare el dylikt

Jonna skrev:
Jag skulle gärna vilja lära mig mer om AR, undrar om ni vet var i Sverige eller utomlands man kan få arbeta på en sådan gård och lära sig?

Läs gärna faq-en ovanför och titta på lite olika länkar. Använd söksidor på internet eller också tittar du under bukefalos Radannonser. Där kan du söka bland tjänster som erbjuds eller önskas eller lägga in en egen annons.

Mvh

IngelaH
moderator, som enligt forumets regler, INTE vill se länkrekam till andra hästportaler och annonssidor i trådarna. :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
12 451
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 640
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp