hm sådana där felskrivningar får mig att allvarligt fundera över LLs sida i den här lekenAnestesi Steel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm sådana där felskrivningar får mig att allvarligt fundera över LLs sida i den här lekenAnestesi Steel
lenah har lyckats låna en lur och väljer att lägga en röst på snurrfian med motiveringen att snirris snpdde en enkel teori från bsf
LenaH röstar på Snurrfian
Sorry för taskig aktivitet hade glömt att jag skulle bort
Kan inte feta rösten heller
med tanke på mina (nu av massör) konstaterade problem m nacken (morgondagens röntgen ger förhoppningsvis läkaren svar också) - så hoppas jag på lyftkranen. Trampolin låter inte helt optimalt.........Med lite tur finns det en pall (om inte annat för att skydda hästarnas ryggar) annars får jag nog hoppas på trampolin eller lyftkran..
Rösten är godkänd i och med förklaringen.lenah har lyckats låna en lur och väljer att lägga en röst på snurrfian med motiveringen att snirris snpdde en enkel teori från bsf
LenaH röstar på Snurrfian
Sorry för taskig aktivitet hade glömt att jag skulle bort
Kan inte feta rösten heller
med tanke på mina (nu av massör) konstaterade problem m nacken (morgondagens röntgen ger förhoppningsvis läkaren svar också) - så hoppas jag på lyftkranen. Trampolin låter inte helt optimalt.........
Håller tummarna.med tanke på mina (nu av massör) konstaterade problem m nacken (morgondagens röntgen ger förhoppningsvis läkaren svar också) - så hoppas jag på lyftkranen. Trampolin låter inte helt optimalt.........
Stackare! Håller tummarna för bra svar.med tanke på mina (nu av massör) konstaterade problem m nacken (morgondagens röntgen ger förhoppningsvis läkaren svar också) - så hoppas jag på lyftkranen. Trampolin låter inte helt optimalt.........
Mirtai tycker att Svarta Hingsten vore en bra häst för nybörjare, hon "försvarar" även sitt val med att säga att Alec inte var någon vidare ryttare i första boken. Å andra sidan, Svarta Hingsten dödade faktiskt en man på båten, och han var ju en enmanshäst hela serien igenom. Så ridskolehäst? För nybörjare? Känns inte som en hit.
Jag kommer ha samma problem. Satsar på lyftkran eller att de tränat hästarna att lägga sig nerJag bara måste fråga - men hur är det mening att vi (läs en björn som är lika smidig som ett kylskåp) ska komma upp i sadeln utan stigbyglar??
Japp, helt klart!!!!
Men jag är optimistisk!! tror du fixar det
bättre med svar än frågor- eller hur?
Eftersom vi inte har ngn ond utanför lyan som behöver meddela sig med sin sida, lyan redan känner till sina medlemmar och ngn god inte skulle vinna ngt på att flagga ngt som skulle kunna tolkas som att en ond utanför lyan skulle försöka meddela sig med sin sida så tror jag Mirtais inlägg helt enkelt bara är ett inlägg om vilken/vilka karaktärer hon saknar och det säger inte något om vilken sida hon ev står på.
(sedan kan jag nog hålla med om att Svarta Hingsten inte är den optimala nybörjarhästen... MEN man kunde ju alltid hoppas på att Christian Grey skulle ta chansen och försöka tämja honom och själv gå åt på kuppen )
Obligatorisk fråga
Vilka elever (rollpersoner- inte roller) saknar du på kursen och varför?
//Lobelia
Hm, paragrafryttaren kanske? Någon som kan alla paragrafer och kan sätta hårt mot hårt emot Mr.Grey och hans skötarliga.
Jag saknar privatryttaren. Hon som är superduktig och är på ridskolan enbart för att kunna nyttja en bra anläggning. Alla ser upp till henne, även försteskötarna. Hon avskyr Christian Grey, men har inget val om hon vill fortsätta utvecklas.
Ferrari
Upprörd över att LL outat FiaM innan hon insåg att det var rollen Fia som menades. Saknar Wendy. Konstaterar att både BSF och Emt börjar räkna på rollfördelningen.
Menar att LenaH borde ha bättre koll!
Tycker att mitt val av Svarta hingsten inte är en hit och undrar om jag vill ha ihjäl nybörjarna?
Om man ska vara riktig petig så sa jag "Å andra sidan, Svarta Hingsten dödade faktiskt en man på båten, och han var ju en enmanshäst hela serien igenom. Så ridskolehäst? För nybörjare? Känns inte som en hit." Undrade aldrig om du ville ha ihjäl nybörjarna, påpekade bara att det inte var någon hit att ha Svarta Hingsten som ridskolehäst för nybörjare
Fast om man ska vara petig, var det inte en (eller två?) som ville ha med Molly och Mulle också? Räknas inte Mulle som häst han med (om än inte i samma klass som Svarta Hingsten )Tror Mirtai var den enda som valde en häst som rollperson, däremot fanns det två andra som valde roller istället för personer
Fast, jag tycker att jag svarade på LL's fråga.Så sant. Tror Mirtai var den enda som valde en häst som rollperson, däremot fanns det två andra som valde roller istället för personer. BSF och Habina, som valde paragrafryttare och privatryttaren. Resterande av oss nämnde rollpersoner, olika personer ur hästsammanhang. Utefter LL's fråga.
Jag reagerade mer på att när Q frågade om Svarta Hingstens lämplighet som nybörjarhäst så sa Mirtai att Alec inte var någon bra ryttare i början, men att det gick iallafall. Behöver inte betyda något överhuvudtaget. Jag anser mest att en hingst som dödar folk och som bara en person kan rida, inte är en nybörjarhäst . Hur OT det blir är däremot ett annat ämne.
Då kan man istället fundera på Habinas val av roll"person", privatryttaren, den som skötarna ser upp till. För min del låter det som en ond karaktär, hon gillar förvisso inte Mr Grey, men i och med att skötarna ser upp till henne så kan hon säkert få skötarna att göra det som HON säger? Gör det henne till en ond roll? Jag vet faktiskt inte tanken bakom det. Tycker Habina att det behövs fler onda roller? Eller så är privatryttaren en omvänd fårulv, (om man skulle lägga till denna personen som en roll), alltså en god som lägger en falsk röst utåt. Så det är fri tolkning på det :P
Vi får väl hoppas att Mr Grey är dum nog att försöka tämja Svarta Hingsten
Fast om man ska vara petig, var det inte en (eller två?) som ville ha med Molly och Mulle också? Räknas inte Mulle som häst han med (om än inte i samma klass som Svarta Hingsten )