Yey för jobbet!!!!
underbart!!!!
Pssst!!! OT färg!!
Instämmer med Q4, Grattis @bollen__ till jobbet! Hejja hejja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yey för jobbet!!!!
underbart!!!!
Nej herregud, @Lobelia twistar/modifierar ju rollerna så mycket att jag inte ens orkade läsa hela rollistan igår!LenaH känns som en såpass erfaren/rutinerad spelare så hon borde tämligen ha hyfsad koll på lekarna och dess olika twister. Samtidigt säger hon det med glimten i ögat, och ja, denna leken innehåller ju en del vändningar som gör alltihopa mycket svårare. Men så svår tycker jag inte leken var att förstå, och då är jag ändå nästan noob på detta så ja. @LenaH du borde ha mer koll tycker jag
Du får jättegärna rösta på mig med en svag och snodd teori men du måste feta!!Jag behöver göra en säkerhetsröst, antagligen hinner jag komma hem i tid för att hinna rösta senare ikväll, men för att vara på den säkra sidan så tänker jag åtminstone lägga en röst nu för att inte åka ut redan idag pga inaktivitet. Problemet är att jag inte har en aning om vem jag ska rösta på... Ingen sticker ut på något sätt, Q funderar en massa, BSF ställer upp matte exempel och göra översikter, cirkus fundera på det mesta osv.
Så för att hålla traditionen vid liv så får min mycket tveksamma röst hamna på @LenaH för att åtminstone hålla på traditionerna. Förhoppningsvis drar inte föräldramötet ut på tiden så att jag hinner hem i tid och att det är fler som har skrivit lite mer och det finns något mer att gå på.
Snurrfian röstar på LenaH eftersom det skulle kunna vara som BSF skriver att hon försöker få oss att tro att hon är god.
En spelare som inte är med denna lekVem är denna Klara?
1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. GladFliicka
5. Gabby_Ossi
6. cirkus
7. Snurrfian
8. Ferrari
9. Idahoe
10. Mirtai
11. Habina
12 FiaM
13. Paddington
14. LenaH
15 Blacksmithfarm
Du menar som den LL som råkade döpa en av karaktärerna till Ulv-hedinn......Här blev jag alldeles kall tänkte att Lobelia råkat outa FiaM:s roll. Tills jag insåg att det fanns en hästtjej som hette Fia.
1. Jag är en KVINNA. Så feel free att säga hon, henne . Henom funkar väl också
2. Jag vet mycket väl vem Klara (& Star) är, men visste klart och tydligt att vi inte hade någon spelare vid namn Klara som gick att rösta på.
Grundkursen i matte & logik
great jag kallar dig hädanefter för hon/henne1. Jag är en KVINNA. Så feel free att säga hon, henne . Henom funkar väl också
2. Jag vet mycket väl vem Klara (& Star) är, men visste klart och tydligt att vi inte hade någon spelare vid namn Klara som gick att rösta på.
Grundkursen i matte & logik
Jag bara måste fråga - men hur är det mening att vi (läs en björn som är lika smidig som ett kylskåp) ska komma upp i sadeln utan stigbyglar??
Kom ihåg att ta bort stigläderna från sadlarna innan ni kommer in i ridhuset.
Med lite tur finns det en pall (om inte annat för att skydda hästarnas ryggar) annars får jag nog hoppas på trampolin eller lyftkran..Jag bara måste fråga - men hur är det mening att vi (läs en björn som är lika smidig som ett kylskåp) ska komma upp i sadeln utan stigbyglar??
Det är inte jag som håller i lektionen, men min gissning är att komma upp i sadeln är det enklast på er lektion.Jag bara måste fråga - men hur är det mening att vi (läs en björn som är lika smidig som ett kylskåp) ska komma upp i sadeln utan stigbyglar??
Du menar som den LL som råkade döpa en av karaktärerna till Ulv-hedinn......
Och ja, Hedinn var ulv....
lenah har lyckats låna en lur och väljer att lägga en röst på snurrfian med motiveringen att snirris snpdde en enkel teori från bsfViktigt meddelande!
@LenaH har kontaktat kontoret och förvarnat att hon kan få problem att komma i tid till dagens lektion, vilket vi beklagar då det kan vara problem då det kan vara svårt att följa kursen. Mr Grey hälsar att han gärna ger privatlektioner om någon känner att de har problem att hänga med på lektionerna.
Anestesi Steel