Ändrar då jag fått en rad fel ang Snurrfian
UPPDATERAD:
Det har inte hänt så mycket idag hittills
Tänkte att jag skulle stapla upp en liten historik över vad som hänt/kan ha hänt så länge , tycker att det brukar hjälpa
DL1
Bm röstar på någon ( kan ha haft utslagsröst)
CG kan ha lagt in om lynchstop- som inte gällde av någon anledning, eller inte blev aktuellt att användas
Pelle Penna kan ha skickat en present ( osäker om rollen kan vänta med paketen, eller om den måste skicka tills de tar slut, för det gör de väl? Står inget om att de får tas omtag på sas. Får han bestämma ordningen själv eller kommer de i den ordning de står i ?)
Stallägaren har skällt ut någon, vars röst inte räknas ( LL lottar om det lyckas 50% chans)
BSF lynchas , var ulv
Någon god omvandlas till att vara i lyan
NattDL1
byfånen kan ha siat någon
Ängeln skyddar någon ( troligen sig själv9
Ture Sventon kan ha använt ett beskydd för sig själv
Habina käkas , var bybo hamnar i "goda lyan" och får full spioninfo, och väljer någon att skicka valfri rad till
DL2
Någon får en spionrad av "goda Lyan"
Någon får en present av Pelle Penna
Pelle Penna skickar en present till någon
BM röstar på någon
CG kan ha lagt in om lynchstop, som inte behövdes användas (iom att Snurrfian
Lynchades var god)
Stallägaren har skällt ut någon, vars röst inte räknades
Snurrfian Lynchas, var bybo och hamnar i "Goda Lyan"
"Goda Lyan" väljer ut en rad att skicka till en person
NattDL 2
Ängeln skyddar någon
Byfånen kan ha siat någon
Siaren har siat 3 personer, en av dem får den reda på resultatet på,LL lottar vilken
Ture Sventon kan ha använt ett beskydd till sig själv
Ingen käkas( kan bero på att ängeln skyddade rätt, eller att de försökte käka Ture Sventon, eller att någon fått ett paket med beskydd)
DL3
Någon får en spionrad av "goda Lyan"
någon får en present av Pelle Penna
Byfånen kan få reda på sin sia om den gjordes till första natten
Siaren får reda på en av personerna den valde att sia
Har jag glömt nåt? ( komplettera gärna)
MEN sedan har vi ju twisten också, någon god har blivit omvandlad och det kan lika gärna vara någon som kan utföra något av det som jag räknat upp här ovan som en bybo. De enda som kan ha en aning om det är de i "goda lyan" för de är de enda som får full spioninfo, och därmed också vet vilken roll som blev omvandlad för det skulle framgå enligt Lobelia
Så de goda döda har ett viktigt jobb att förmedla till rätt personer som är kvar i leken, för i fel händer så kan det bli illa!
Men de borde ha god vägledning av den info de får, och både
@Habina och
@Snurrfian borde kunna förvalta sitt uppdrag bra, det hyser jag inget tvivel om
Hoppas på mer tankar och input under kvällen av det som skrivs, för nu tycker jag det borde finnas info som man kan börja se i teorier och tankar.[/QUOTE]