Stall Hästlyckan - Ulvlek

Q - har svårt att få grepp om q som vanligt. Behöver se mer av henne och idag har hon inte haft så mycket tid, inte jag heller så jag kan säkert ha hunnit missa något när jag skummar igenom leken nu. Tycker inte att jag finner tillräckligt mycket för att rösta här idag.
Ferrari - tycker att Mirtai känns god som la en tredjeröst på BSF och inte på Ferrari, menar att Mirtai hade röstat på Ferrari om hon var ond? Den förstår jag inte riktigt. Dessutom känns det lite som att hon försökte rädda en ulvkollega igår genom sin röständring. Isåfall tror jag inte att det spelar någon roll var Mirtai la sin röst..
Mirtai- tycker alltid att Mirtai är skum och jag tycker väl inte att rösten på BSF säger något om vilken roll hon har, speciellt inte med tanke på omvandlingen sen. Men om både BSF och Ferrari är ulvar borde hon väl troligast iallafall ha varit god innan omvandlingen.

bollen__ röstar på Ferrari enligt ovan
 
Ferrari röstar på LenaH

(telefonjävelsfanskapshelvete...)

Motivering till ovanstående: för jag tycker hon går på mig alldeles för hårt och är så övertygad om att hennes teori är den rätte, hon verkar övertygad om att det var två onda uppe för omröstning igår och att CG valde fel att sätta lynchstopp på. Hon väljer mig över Mirtai för att jag ändrade min röst från BSF, trots att det är det mest ologiska i det hela.
 
Jag har verkligen ingen bra kandidat för min röst idag. Det finns några som jag vill hålla koll på men ingen som jag egentligen misstänker tillräckligt mycket för att rösta på.
Eftersom jag tyvärr måste rösta hamnar min röst idag på den enda som det är känt att hon röstade på en god igår. Tyvärr är jag som vanligt inte säker på att hon är ond själv men...
FiaM röstar på Gabby_Ossi
tror den kom försent? Klockan 22.02....
 
Q - har svårt att få grepp om q som vanligt. Behöver se mer av henne och idag har hon inte haft så mycket tid, inte jag heller så jag kan säkert ha hunnit missa något när jag skummar igenom leken nu. Tycker inte att jag finner tillräckligt mycket för att rösta här idag.
Ferrari - tycker att Mirtai känns god som la en tredjeröst på BSF och inte på Ferrari, menar att Mirtai hade röstat på Ferrari om hon var ond? Den förstår jag inte riktigt. Dessutom känns det lite som att hon försökte rädda en ulvkollega igår genom sin röständring. Isåfall tror jag inte att det spelar någon roll var Mirtai la sin röst..
Mirtai- tycker alltid att Mirtai är skum och jag tycker väl inte att rösten på BSF säger något om vilken roll hon har, speciellt inte med tanke på omvandlingen sen. Men om både BSF och Ferrari är ulvar borde hon väl troligast iallafall ha varit god innan omvandlingen.

bollen__ röstar på Ferrari enligt ovan
Hann jag? Fick för mig att DL var 22.01 så skickade iväg så fort jag kunde..
 
Q - har svårt att få grepp om q som vanligt. Behöver se mer av henne och idag har hon inte haft så mycket tid, inte jag heller så jag kan säkert ha hunnit missa något när jag skummar igenom leken nu. Tycker inte att jag finner tillräckligt mycket för att rösta här idag.
Ferrari - tycker att Mirtai känns god som la en tredjeröst på BSF och inte på Ferrari, menar att Mirtai hade röstat på Ferrari om hon var ond? Den förstår jag inte riktigt. Dessutom känns det lite som att hon försökte rädda en ulvkollega igår genom sin röständring. Isåfall tror jag inte att det spelar någon roll var Mirtai la sin röst..
Mirtai- tycker alltid att Mirtai är skum och jag tycker väl inte att rösten på BSF säger något om vilken roll hon har, speciellt inte med tanke på omvandlingen sen. Men om både BSF och Ferrari är ulvar borde hon väl troligast iallafall ha varit god innan omvandlingen.

bollen__ röstar på Ferrari enligt ovan
även denna är försen, kl 22.03
 
Okej, mitt inlägg blev inte så sammanhängande eftersom jag fick lite ont om tid, hoppas det blev tillräckligt för att räknas som teori :p Men för att förtydliga så känns det som att LenaH och cirkus kan ha sett en chans iom LLs miss(?) att sprida misstankar mot de övriga som låg uppe för lynch. Men för att inte kopplas ihop valde de vars en och hoppades att några fler skulle nappa på någon av dem.
 
Röstlista DL2

20.22 cirkus röstar på Mirtai
20.48 LenaH röstar på Ferrari
21.22 Snurrfian röstar på Gladfliicka
21.39 Idahoe röstar på cirkus
21.44 Mirtai röstar på FiaM
21.44 Paddington röstar på Snurrfian
21.57 Emtherlia röstar på snurrfian
21:59 quarter4ever röstar på Ferrari
22:00 GladFliicka röstar på SnurrFian
22:01 Gabby_Ossi röstar på cirkus

22:01 Ferrari röstar på LenaH (ogiltig)
22:02 FiaM röstar på Gabby_Ossi (ogiltig)
22:03 bollen__ röstar på Ferrari (ogiltig)

Snurrfian 3
Mirtai 1
Ferrari 2
Gladfliicka 1
Cirkus 2
FiaM1
 
Motivering till ovanstående: för jag tycker hon går på mig alldeles för hårt och är så övertygad om att hennes teori är den rätte, hon verkar övertygad om att det var två onda uppe för omröstning igår och att CG valde fel att sätta lynchstopp på. Hon väljer mig över Mirtai för att jag ändrade min röst från BSF, trots att det är det mest ologiska i det hela.
Jag går inte på dig speciellt hårt? Du har inte direkt bemött mina funderingar och varför är det ologiskt att tycka att Mirtai är mindre skum när hon röstade på en ulv?
 
Okej, mitt inlägg blev inte så sammanhängande eftersom jag fick lite ont om tid, hoppas det blev tillräckligt för att räknas som teori :p Men för att förtydliga så känns det som att LenaH och cirkus kan ha sett en chans iom LLs miss(?) att sprida misstankar mot de övriga som låg uppe för lynch. Men för att inte kopplas ihop valde de vars en och hoppades att några fler skulle nappa på någon av dem.
Det verkar ju jättekorkat att välja varsin isf. Man har bättre odds att få ut någon om man röstar på samma. ;)
Jag tror bara inte att Mirtai är ulv men cirkus var ju tvungen att lämna.
 
:( Ber om ursäkt, tyckte att jag började skriva i tid men min telefon kastade ut mig från Buke ett antal gånger, är det fler än jag som har problem med det? Ibland blir sidan vit och ska laddas om och ibland blir jag utkastad till telefonens startmeny och får då öppna Buke på nytt när jag går ut på nätet. :down: :cautious:
 
Jag går inte på dig speciellt hårt? Du har inte direkt bemött mina funderingar och varför är det ologiskt att tycka att Mirtai är mindre skum när hon röstade på en ulv?

Okej, hårt kanske var fel ord. Ologiskt är det inte att tycka att Mirtai är mindre skum, ologiskt är det faktum att varför skulle jag göra samma dumdristiga sak som jag gjorde i senaste leken? Outa mig själv på de viset var väldigt dumt då, och det är inget jag riskerar igen. Jag tyckte dessutom G_O ställde väldigt bra motfrågor till det du skrev. Som också visar på att det kanske inte är helt logiskt att jag skulle välja att byta röst. Jag var stressad över det faktum att jag kunde åka och skrev ett av de två namnen som jag visste hade två röster. Att den hamnade på Mirtai var ren slump. Då skulle det åtminstone bli lika mellan oss och då var det iallafall en 50% chans att jag skulle få bli kvar i leken, bättre odds än 0%
 
Senast ändrad:
:( Ber om ursäkt, tyckte att jag började skriva i tid men min telefon kastade ut mig från Buke ett antal gånger, är det fler än jag som har problem med det? Ibland blir sidan vit och ska laddas om och ibland blir jag utkastad till telefonens startmeny och får då öppna Buke på nytt när jag går ut på nätet. :down: :cautious:

Buke på mobilen är hemskt! En av anledningarna till att jag oftast inte skriver så mycket. Vägrar skriva långa inlägg från mobilen som försvinner!
 
Buke på mobilen är hemskt! En av anledningarna till att jag oftast inte skriver så mycket. Vägrar skriva långa inlägg från mobilen som försvinner!
Jag försöker spara utkasten med jämna mellanrum, det tar lite längre tid men inlägget försvinner åtminstone inte helt när jag blir utkastad. :banghead:
 
Mirtai- tycker alltid att Mirtai är skum och jag tycker väl inte att rösten på BSF säger något om vilken roll hon har, speciellt inte med tanke på omvandlingen sen. Men om både BSF och Ferrari är ulvar borde hon väl troligast iallafall ha varit god innan omvandlingen.
Så du tror hon är ond efter omvandlingen nu? Jag hänger inte riktigt med
 
Buke på mobilen är hemskt! En av anledningarna till att jag oftast inte skriver så mycket. Vägrar skriva långa inlägg från mobilen som försvinner!
jag leker helt enkelt inte från mobilen - dels pga att det är helt omöjligt för mig att hänga med å göra några vettiga teorier men framförallt för mina händer...

Apropå händerna gick röntgen bra, får troligen svar innan helgen....
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp