Postar det jag hunnit sammanställa så jag hinner få iväg något innan DL, får se om jag hinner med flera.
Galet jobbig dag, har varit snäll och hjälpt exet att flytta ( hade liksom ingen lust att han skulle skjuta upp det till imorgon vilket han började anföra för att inte hade nån hjälp idag! )
Så har hunnit läsa via telefonen lite snabbt under dagen men inte hunnit läsa som jag brukar så ni får ta att jag inte hängt med idag efter 11- tiden ordentligt
1. Emtherlia Jag undrade lite över hur hon tänkte kring omvandlingstwisten, och fick svar att den hade hon inte ens tänkt på vid det laget. Fortfarande står det ut lite för mig, men annars har jag inte sett något märkligt från henne egentligen. Röstade dock på mig i går, men å andra sidan var det DL1…. neutral
2. quarter4ever det är jag
3. bollen__ ifrågasatte Mirtais fundering över mina neutral- fomuleringar( att de skulle vara en sorts godförklaring ) Och röstar som nr 2 ( sedemrera blev det en förstaröst iom att ferrari ändrade ) på BSF. Hur trevligt jag än tycker att det är att någon verkar stå på min sida så får det mig att fundera lite ändå? De enda som sitter på facit är ju ulvarna inför DL1 och då är det ju lätt att liksom stryka de goda medhårs för att verka ha förstått att man är god? Bollen verkar också försöka hålla FiaM åt det lite godare hållet iaf i går , pga att hon röstade samtidigt som BSF på Mirtai. Sedan har hon inte skrivit så mycket av substans,. Jag håller ögonen på bollen__ men får stå som neutral, men vill se mera av hennes tankar!
4. GladFliicka vår nykomling i leken- alltid kul med nya deltagare J !
Röstade på Ferrai i går, följde Paddington?, skriver att hpn skulle velat ändra till BSF men insåg att hon inte hann? Nu är det inte så lått att vara nykomling så vill inte sätta något annat än neutral på henne för stunden
5. Gabby_Ossi anonym både i lekstarten och i går, röstade på habina i går , en uddaröst. Habina visade sig vara god , hon käkades imorse. Behöver se mer av G-O, kan inte sätta annat än neutral för stunden
6. Cirkus startat lite lugnt, i går men har ångat på desto mera i dag, verkar ha sysselsatt sig mycket i tankarna om varför lynchen inte stoppades i går eftersom BSF visade sig vara ulv. Tycker att hon har en sund misstänksamhet mot de flesta, noterar att hon verkar vara i samklang med LenaH och till viss del FiaM? Eller så är det bara för att det är de som har har varit aktiva till större delen i dag. Verkar inte vilja se något skumt i Ferrari i går, och röstade på Paddington för dennas röst på Ferrai. Röstar på MIrtai i dag ,Hursom, cirkus är en skicklig spelare som jag gärna ser på den goda sidan, men iom omvandlingen under natten så vågar jag inte hålla henne som god. neutral
7. Snurrfian Har haft dåligt med tid i dag. Snodde BSFs notering om LenaHs eventuella godförklaring av sig själv och använde den till en tidig röst i går. Snurrfian brukar ju rösta på LenaH så inget konstigt så sett mer konstigt att vara så bekväm att man använder en annans fundering som underlag. Har funderat lite på vad som hände kring röstningen i går. Har haft ont om tid i dag , vilket hon också aviserat om i förväg. Jag får inte riktigt ordning på Snurrfian, men får sätta neutral så länge
8. Ferrari PÅ tapeten i går och i dag pga sin röständring från BSF till Mirtai Jag är böjd att hålla med om att det sticker ut, det känns som det skulle kunna vara ett räddningsförsök av ulven BSF faktiskt. Hår har jag mina ögon vidöppna. Noterar på min obslista!