Stall Hästlyckan - Ulvlek

Emtherlia använde den förklaringen i senaste leken så jag trodde det räckte som förklaring.... Hade verkligen ingen tid till att skriva en teori, och mobilen jobbar inte snabbt (min trogna s4 mini). Jag hade inte ens någon riktig teori mot Mirtai, eller Snurrfian. Så ja, @Lobelia ? Blev den motiveringen godkänd eller inte?
Den var godkänd
 
Såg åtminstone inget fel på bilen, men jag har rätt ont så jag måste försöka prestera någon slags röst för att sen gå och lägga mig och hoppas på att ha lite mindre ont i morgon.
Jag kommer tillbaka till Gladfliickas lite märkliga röstmotivering, om hon nu var stressad och ville få iväg en röst utan att riktigt veta vad hon skulle rösta och är god så borde hon ha valt att lägga en udda röst på någon, istället lägger hon en tredje röst och för upp Ferrari till lottning och börjar idag vela om att hon hade tänkt ändra, men insåg att hon inte hann redan när hon la rösten. Något skaver där även om jag som princip inte gillar att rösta på nya så här i början av leken.

Snurrfian röstar på Gladfliicka eftersom jag tror att hon skulle kunna vara ulv som fick hjälp i lyan att välja ut någon att rösta på.
 
och dessutom @LenaH

Om nu lyan ville taktikrösta på BSF borde hon ju varit skyddad av CG? Eller ska de ha panikändrat taktik i sista sekunden och CG skyddade Ferrari istället? För eftersom BSF fick så många röster i sista sekunden kan det ju inte varit säkert hur det skulle gå?
 
Ja, det där lynchstoppet som sedan inte blev ett stopp ställer till det i min hjärna i alla fall :p, man vet ju inte hur man ska tolka det. Först tänkte jag att det är lika bra att släppa eftersom vi omöjligt kan komma fram till vad det var som blev fel egentligen. Samtidigt som det kanske är en viktig pusselbit om man väl lyckas få ihop det...
 
och dessutom @LenaH

Om nu lyan ville taktikrösta på BSF borde hon ju varit skyddad av CG? Eller ska de ha panikändrat taktik i sista sekunden och CG skyddade Ferrari istället? För eftersom BSF fick så många röster i sista sekunden kan det ju inte varit säkert hur det skulle gå?
Om den teorin är på banan alls (den var mest en galen tanke) så tror jag att nåt gick snett.
Dock står jag fast vid att jag tror att det var fler än en ulv uppe för lynch och jag tror mer på Ferrari än på dig.
 
Idahoe
Det hon funderade över har redan blivit besvarat. Vill ha med Björne, Paddan undrar om det inte räcker med en björn varpå Idahoe ber om ursäkt men ändå vill ha med Björne för att reta Mr Grey

Röstar på Ferrari för att henens svar på den obligatoriska frågan känns lite krångligt

Paddan
Menar att mitt inlägg om Svarta hingsten inte är en hint till lyan eftersom ingen ond utanför lyan finns. (SMART! :p) Hoppas att Svarta Hingsten istället ska ta död på Grey.

Sammanställer alla spelare på ett bra sätt.

Röstar på Ferrari eftersom hon sprider misstankar mot mig med sitt prat om Svarta hingsten.
Undrar hur det ska tolkas att BSF och FiaM röstar på samma spelare samma minut.
Funderar över varför CG inte skyddade BSF, var hen kanske inte inne vid dl?
Påpekar att omvandlingen gör att de som verkade goda igår inte behöver vara det idag.

Cirkus
Funderar över Ture Sventon och om han har eget beskydd i 3 nätter.
Svarar Idahoe att visst är Ferraris svar på obligatoriska frågan krånglig, men det gör henne inte skum
Röstar på Paddington för att hon lägger en andraröst på Ferrari med en svag motivering.
Funderar över läktarryttarna
Litar inte på Q
Funderar också över hur CG kan stoppa en lynch, måste det vara en namngiven spelare eller kan det vara generellt att han vill rädda en ulv?

Röstar på Mirtai eftersom hon tycker jag verkar skummare än Ferrari och därför borde vara ulv om et var 2 ulvar uppe igår

Q
Diskuterar med BSF om antalet onda och de verkar ha lite svårt att förstå hur den andre tänker.
Frågar Emtherlia hur hon tänker runt en omvandlingstvist.
Sammanställer alla spelare och jag tycker som vanligt att det är modigt att såhär tidigt hålla spelare åt något som helst håll!

Förklarar att hon håller ett öga på Emt eftersom hon inte får rätsida på henne.
Röstar på BSF eftersom hon tycker hennes teori mot mig kan vara ett sätt att späda på misstankar.
Funderar över vad som egentligen hände med uppdateringen. Kanske hann inte CG skydda BSF eftersom Q röstade så sent?

FiaM
Pratar om vuxengrupper kontra barngrupper och huruvida det är folk på läktaren på bägge.
Röstar på mig med motiveringen att det är konstigt att jag tolkar neutral som åt det goda hållet. Kommer sedan med förklaringen att hon trodde hon la en första (och förhoppningsvis enda röst) på mig.
Vill se mer av Idahoe

Snurrfian
Saknar Gunilla Wolde. Behöver lägga en säkerhetsröst och röstar på LenaH för att BSF skriver att LenaH kan få oss att tro att hon är god. Glömmer feta rösten.
Ifrågasätter min röst på henne. Tycker att det är konstigt att hennes teori ska anses svagare än någon annans vid dl1.
Menar att min röst på henne igår var utlösande för resten av kvällen. Om Q och ferrari sitter i lyan ihop borde jag också sitta i den.
Tycker GladFliicka har snurrat in sig i sina funderingar. Röstar på gladfliicka eftersom hon skulle kunna vara ulv som fått hjälp att välja ut någon att rösta på

G_O
Vill se Tiffany Persson i ridhuset.
Röstar på Habina för att det är skumt att bygga sin teori på vad andra skriver om någon snarare än vad personen själv skriver.

Emtherlia
Funderar runt antalet onda/rollfördelning. Får lite mothugg från Q. Får frågan hur hon tänker runt en omvandlingstvist och det hade hon inte tänkt på. Tycker det är mer logiskt med 4 onda med tanke på omvandlingen. Menar att hon skrivit ?? och därmed inte alls verkade säker.
Röstar på Q eftersom hon la stor vikt vid räkningen samt tyckte Emt verkade säker trots ??
Fortsätter diskussionen med Q om huruvida hon var säker på rollfördelningen eller inte.

Ferrari
Upprörd över att LL outat FiaM innan hon insåg att det var rollen Fia som menades. Saknar Wendy. Konstaterar att både BSF och Emt börjar räkna på rollfördelningen.
Menar att LenaH borde ha bättre koll!
Tycker att mitt val av Svarta hingsten inte är en hit.
Diskuterar en del med BSF om häst kontra ryttare (Mulle & Molly eller svarta hingsten)
Röstar på BSF för att hon tycker BSF följer Emt ”hack i häl”

Ändrar röst till BSF för att rädda sig själv. Missar att BSF har lika många röster och menar att hade hon sett det hade hennes röst legat kvar på BSF

LenaH
Kommer inte ha fått grepp om leken förrän hon är död. Ifrågasätts om det kanske är ett sätt att hinta om en god roll? Menar att Lobelia tvistar alla rollerna.
Röstar på Snurrfian för att denna röstade på LenaH med en svag och snodd teori.
Tror att det kan varit två ulvar uppe för lottning men att CG valde fel ulv att skydda så att BSF ändå åkte.
Röstar på Ferrari för att hon känns mer ul än mig om det nu var två onda uppe för lynch igår
Funderar på om det gått fel för lyan igår, och alla rösterna på BSF kom från lyan och man räknade med att CG skulle rädda henne.

Glad fliicka
Kommer in sent i leken. Vill se Molly och Mulle.
Röstar på Ferrari för att hon skriver misstänkt om alla
Ville ändra röst till BSF men hann inte

Bollen
Röstar på BSF eftersom hon tycker hennes teori om mig sticker ut
 
Jag kommer inte hinna gå igenom alla som jag tänkt idag...

Emtherlia röstar på Q – har lite rollfrågor, saknar Ashleigh från Fullblodsböckerna. Börjar fundera över rollfördelningen och får svara på förtydligande frågor från Q. Röstar sedan på Q eftersom denne lagt vikt vid att hon gissat på fördelningen av goda/onda. Ser att även BSF noterat detta (att Q funderat) Förtydligar till Q att om hon själv hade sett ett sådant inlägg (som Em skrev och Q reagerade på) så skulle Em själv ha tolkat det som ett gissningsinlägg. Antog först att Fia el Grey stoppat lynchen men tycker efter LLs inlägg att det lutar mer åt att BSF blev lynchad men att LL tänkte fel, funderar sedan över om det blev lottning mellan BSF, Mirtai, Ferrari (själv tycker jag inte att det ena av dem behöver ta ut något av de andra - dvs ngn kan ha stoppat lynch, LL kan ha sett att hon missat ngt å det kan ha blivit lottning..) Fortsätter fundera över lynchen och rättar FiaM ang att den goda blivit inlottad och inte invald i lyan. Tycker att Q var skum som gick på Em om hennes sk ”säkerhet” ang antalet i lyan men å andra sidan så la hon sista rösten på BSF tycker det blir motsägelsefullt och det första gör henne (Q) ond i Ems ögon och det andra gör henne god. Hon vill inte bita sig fast i sin förstadagsteori men vill inte släppa sin känsla. Känner sig helt lost i o m att en god hamnat i lyan. Funderar över röstningen i DL1 och undrar om BSF röst på Mirtai säger något. Undrar även över varför just Habina käkades.

quarter4ever röstar BSF – fortsätter i god Q anda, funderar över roller och ber om förtydliganden. Både BSF och Em reagerar på att hon funderar över deras inlägg och Mirtai reagerar på att Q håller folk åt det neutrala hållet. Q förtydligar att när hon skriver ”hålla ögonen på” så behöver det inte betyda ngt negativt men hon vill förstå vad denne menar. Lägger sista rösten på BSF.


bollen__ Röstar BSF - har lite rollfunderingar, misstänker att Q är leksugen och reagerar på att både BSF och Em tycker Q är skum då hon själv inte tycker Qs frågor varit konstiga. Reagera på att Mirtai tycker Q är skum eftersom hon håller folk som neutral vid DL1. Tycker att BSFs röst på Mirtai sticker ut eftersom (bollen tycker) Mirtai alltid är ganska så skum DL1 och att Mirtai ändå gett en förklaring till varför hon tyckte Q var skum. Funderar över att FiaM och BSF röstar samtidigt och vad det kan innebära, tycker inte det riktigt känns som ngt en lya skulle planera. Funderar över att FiaM iaf skulle kunna vara ond i o m omvandlingen, men tycker det lutar åt att FiaM var god vid röstningen eftersom rösterna kom samtidigt. Funderar över varför Ferrari ändrade till Mirtai och inte BSF eftersom bägge hade två röster men hade missat att Ferrari röstat på BSF från början.

GladFliicka – Röstar Ferrari. Vill precis som Snurrfian ha Mulle och Molly som deltagare på kursen. Tycker det är svårt att utläsa något från de funderingar som varit i leken ang rollfördelningen och karaktärerna man saknar. Tycker Björne var ett annorlunda och humoristiskt svar. Lägger sedan tredje rösten på Ferrari med motiveringen ”Har inte fått någon riktig uppfattning om var hon står utan skriver lite misstänkt om alla” funderar lixom Q (och troligen resten av oss) över vad som egentligen hände vid DL. Håller med Snurrfian om att det blev lite märkligt kring hennes röst DL1 och efter en genomläsning hade hon tänkt ändra sin röst om hon hade haft tid.

Gabby_Ossi – Röstar Habina. Hittat hit och vill gärna att Filippa Bark eller Tiffany Persson lättar upp stämningen på nybörjarlektionen. Skriver ett kort teorinlägg innan DL1. Tycker Q är som vanligt. Konstaterar att BSF och EM drar upp obligatoriska frågan om rollfördelning, funderar om det var Q som påpekade att omvandlingen kan göra att det är färre onda än vanligt (Jag tror det var jag som tog upp det först). Noterar att Snurrfian och LenaH röstar först och röstar på varandra. Tycker Ferrari var lite på som reagerat på att Mirtai vill se Svarta Hingsten i leken. Tycker Mirtai lägger en lätt andraröst på Snurrfian eftersom när snurrfian röstade så fanns det inget att gå. Röstar sedan på Habina för att det är lite skumt att bygga teori på vad andra skrivit om en spelare snarare än vad spelaren själv bidragit med.

Cirkus röstar Paddington – påminner alla om att spioninfon inte kommer ut i leken förrän någon god lynchats/käkats. Saknar Pippi och Lilla Gubben. Funderar över Ture Sventons semlor och påminner Snurris att hon behöver feta sin röst.

Snurrfian – Röstar LenaH. Saknar Mulle och Molly. Tänkte samma tanke som Habina ang ev outning av FiaMs roll från LL. Var tvungen att rösta tidigt och la en ofetad (finns det ordet?) säkerhetsröst på LenaH som därför inte räknas. Använder BSF inlägg som underlag för rösten (att LenaH försöker få oss att tro att hon är god pga att hon inte får ngn ordning på leken förrän den är över/hon är död). Har tidsbrist å bilproblem och återanvänder samma röst/röstmotivering (nu fetstilad), tycker inte att ngt annat sticker ut så mycket att hon behöver ändra rösten. Skriver att hon skulle ju kunnat försöka lägga en räddningsröst å närmast till hands är Ferrari men hon är osäker på om Ferrari verkligen är ond. Funderar över Mirtais andraröst på henne själv och tycker det är konstigt att Mirtai inte reagerat över hennes egen röst tidigare då den var allra först ut i leken och det hade funnits tid att teoria om den tidigare. Har svårt att se att hennes egen röst är så mycket svagare att den sticker ut än någon annans röst i DL1.
Fortsätter fundera över Mirtais röst och tycker den är lite utlösande för DL1. Tycker det är värt att notera min andra röst på Ferrari. Noterar att BSF och FiaM röstar samtidigt på Mirtai. Tycker det är märkligt att Ferrari röstar på BSF och att hon inte försöker rädda sig själv och att det blir ännu intressantare när Bollen__ följer upp med röst på BSF så det blir lika mellan Snurris själv, Ferrari, BSF och Mirtai. Mirtai ändrar sedan röst fr Snurrfian till BSF, GladFliicka lägger enligt Snurrfian en märklig röstmotivering på Ferrari. Noterar att det kommer två udda röster från Gabby och Cirkus och att Ferrari sedan ändrar till Mirtai och Q röstar på BSF. Tycker att enda alternativet om Ferrrari och Q är i en lya tillsammans är att även Mirtai ingår där.

Jag tycker det är väldigt bra gjort av Snurrfian att ha hittat i stort sett hela lyan redan till DL1…. Det är något med hennes resonemang som jag inte riktigt får att gå ihop. Det inkom 10röster varav en röständring de sista 8 minutrarna i leken. Jag undrar också varför Ferrari skulle tänka på att rädda sig själv när det var över hälften kvar i leken att rösta – mycket kunde ju fortfarande hända?


Ferrari röstar (BSF)/Mirtai– reagerar på samma sak som Habina och Snurrfian. Saknar Wendy. Spånar om Ems och BSFs räkneexempel. Tycker LenaH borde ha mer koll på rollerna å att rollerna inte är så krångliga att förstå. Reagerar på att Mirtai vill ha med Svarta Hingsten och tycker inte det är en hit. Tar upp BSFs räkneexempel igen. Tycker Björne och Snigel vore en kul syn. Tar upp igen att Mirtai var den enda som valde häst som rollperson (som Idahoe skriver så har två andra tagit upp Mulle och Molly med). Funderar över Habinas val av rollperson, privatryttaren som hon tycker verkar ond. Undrar sedan om Habina tycker det behövs fler onda roller. Ser att både Idahoe och jag röstar på henne pga hennes tankar om Svarta hingsten (dock var det även henne inlägg om Habinas val som fick mig att lägga rösten där igår), men får inga negativa vibbar där då. Röstar på BSF för att hon tycker att denne följer Em hack i häl, både hur hon räknar och hur hon tycker Q är skum. Ändrar sedan till Mirtai för att försöka ändra sig själv, missar dock att det försämrar hennes egna chanser.
Förtydligar varför hon inte röstade på Snurrfian el Mirtai till Snurrfian och att hon röstade på den hon tyckte var mest skum. Hon tyckte Q gick på mycket på både BSF och EM om deras siffror och tycker det varit smartare av Q att rösta på henne själv el Mirtai än på BSF om Q själv varit skötare. Tycker inte det känns som Mirtai är skötare i dagsläget (utifrån gårdagens lynch). Funderar över hur LenaH kan vara säker på att CG stoppade lynchen och teoriar sedan om att CG endera skyddat ngn, inte stoppat för att ge ngn alibi eller så att det gick för fort på slutet å denne inte hann med.

Idahoe röstar Ferrari - Saknar Amy från Hartland och skulle gärna se en otymplig björn i sadeln ;) Ger mig sedan en bild av Björne m Snigel & Co J. Tycker det försvårar leken att inte få veta vilken roll som blivit omvandlad (men som gammal LL skulle jag säga att det är ytterst ovanligt att få veta vilken roll som omvandlas). Noterar Ferraris inlägg och påpekar att även Mulle är en häst och säger sedan att hon förstår hur Ferrari tänker efter dennes förtydligande
 
Mirtai röstar (Snurrfian)/BSF – saknar Svarta Hingsten, förtydligar sedan att Alec inte var någon vidare ryttare från början. Tänker rösta på Klara bara rent principiellt ;). Skriver en kortfattade sammanfattning om samtliga deltagare. Tycker Q är närmast en röst för henne eftersom hon tycker det är vanskligt att sätta folk som neutral redan i DL1 (själv tycker jag det är betydligt värre när folk börjar hålla deltagare åt det goda hållet redan inför DL1).

FiaM röstar Mirtai – saknar ryttarföräldern på läktaren som tycker denne själv gör ett bättre jobb än ridläraren. Hoppas att det finns en pall för att komma upp på hästryggen alternativt trampolin el lyftkran. Tycker inte att Mulle är världens bästa nybörjarhäst heller. Noterar att Bsf och Q kommit m teoriinlägg om samtliga deltagare. Än så länge svar på frågan, lite matte och frågor om roller så det är svårt att hitta något som sticker ut. Tycker att både Snurrfians och LenaHs röster är typiska förstadagsröster och säger inget om dem. Tar även upp att Q har ställt många frågor, enligt henne själv för att få igång leken och se vad frågorna drar fram för reaktioner. Har inte sett något konstigt utan väljer att avvakta lite med q.

LenaH – Röstar Snurrfian. Saknar Britta/Silver, men ser ut att missa svara på frågan varför hon saknar dem. Orkade inte läsa igenom hela rollistan igår, och därför skriver hon att hon inte kommer få ngn ordning på leken förrän den är över/hon är död. Noterar att ngn skrev att det lät mycket m 5 onda från början och att om hon fattat rätt så kommer det inte ut ngn spininfo i leken förrän någon god är död. Verkar inte notera att Cirkus skrivit samma sak tidigare (om spioninfon). Har problem m internettillgång och lägger en röst på Snurrfian eftersom hon tycker denne snott en enkel teori från BSF. funderar över om det inte var minst en ulv till uppe för lottning och att man valde fel, fast hon har ytterligare en tanke om gårdagens lynch. Förtydligar sin tanke till Cirkus ”Om nu lynchen stod mellan flera onda så kanske CG valde att stoppa mot exvis Ferrari men lotten föll på Bsf”. Tycker precis som jag att det var bra att omvandlingen (om det nu skulle bli en omvandling) kom så här tidigt i leken och inte senare. Fortsätter sedan sin tidigare fundering över om att lyan kan ha spelat högt och att det var mer än en ulv uppe för lottning, undrar därför över om den andre kan vara Cirkus eller Ferrari.
 
Nu har jag funderat några varv till och kan det vara så att BSF var ensam ulv som var uppe för lynch och lyan valde att låta BSF lynchas för att vi skulle tro att de andra oxå var ulvar?

Känns ju ganska otroligt iofs men jag har lärt mig att lyan kan göra hur knasiga saker som helst.
 
Jag håller med @Snurrfian i hennes teori mot gladfliicka. Det känns som hon snurrar in sig. Vet dock inte om det gör henne ond eller bara förvirrad ny?

FiaM tycker jag motiverar sin röst märkligt igår. Att det skulle vara skumt att tolka neutral som åt det godare hållet? Förklarar sig sedan med att hon trodde hon la en första röst på mig och förhoppningsvis den enda. Om det nu var så, varför ändrade hon den inte?

Ferrari tycker jag också betedde sig skumt igår. Hon ändrade från BSF vilket gav henne sämre läge. Mycket noga med att hon skulle låtit rösten ligga kvar om hon sett min ändrade röst. Ett sätt att försöka skaffa alibi trots allt?

Sedan reagerar jag slutligen på Cirkus röst idag. Den bygger på att Ferrari inte gjort något skumt och alltså måste jag vara ond? Nu kanske jag har för höga förväntningar på Cirkus men det kändes ovanligt svagt
 
Själv är jag inte helt säker på att Ferrari är så skum. Jag hänger med i resonemanget om röständringen och med tanke på hur fort det gick på slutet så kan hon ha blivit stressad - men utifrån sitt eget perspektiv. Jag tror inte att hennes röständring säger något om hur hon står i förhållande till BSF så bara för att BSF visade sig vara ulv så betyder det inte att Ferrari behöver vara det (el var det igår i mina ögon idag).

Hon går på ganska tydligt att hon tycker BSF var skum som hängde på EMs teorier och jag tror inte att ngn i lyan gått på en kollega så förhållandevis hårt för att sedan tvärvända när de bägge låg risigt till.

Edit - tvärvända är fel ord, jag menar att hon valde att ändra rösten.
 
JJag funderade på att rösta på GladFlicka enligt tidigare inlägg, men inte tillräckligt mycket misstankar för att lägga en andraröst på ny spelare i det här läget.
Jag väljer istället att rösta på cirkus. Visserligen så skulle hon ha gäster, men min erfarenhet är att hon inte brukar låta det hindra henne ;)
Jag tycker hon är väldigt snabb att haka på LenaHs tankegång, men framförallt är det hennes röstmotivering idag som känns snurrig och fyllld med tveksamheter och "kansken", vilket inte känns som de skarpa teorier jag är van vid från cirkus.
Därför:

Idahoe röstar på cirkus
 
Känner mig inte mycket klokare idag... Ett gäng har hängt upp sig på att någon mer ulv förutom Bsf borde ha varit upp till lynch. Om jag har uppfattat rätt bygger detta på att CG skulle först ha valt att "skydda" Bsf, sedan ändrat sig till någon av de andra som låg illa till. Sedan missade LL ändringen men såg den i efterhand och det var därför det blev som det blev med uppdateringarna. Stämmer detta eller ligger det något mer bakom den teorin?
 
@Snurrfian jag tycker nog att du gör det enkelt för dig med rösten på @GladFliicka med tanke på att hon är så ny och har skrivit så få inlägg.

Ja det var lite snurriga inlägg men jag tycker nog de är ganska förståeliga med tanke på att hon faktiskt är ny. Jag säger inte att hon är god men vill nog ge henne en liten chans att bli varm i kläderna:)
 
Mirtai röstar på FiaM

För att jag tycker det är väldigt konstigt att säga att man tror man la en första röst och att man hoppas att den man röstar på inte ska få fler röster. Och varför inte ändra när den nu får det om det är så att den spelaren faktiskt inte är skum nog för att åka ut?
 
Den som sticker ut mest för mig idag är Snurrfian.

Saxat ur mitt tidigare inlägg:
Funderar över Mirtais andraröst på henne själv och tycker det är konstigt att Mirtai inte reagerat över hennes egen röst tidigare då den var allra först ut i leken och det hade funnits tid att teoria om den tidigare. Har svårt att se att hennes egen röst är så mycket svagare att den sticker ut än någon annans röst i DL1.
Fortsätter fundera över Mirtais röst och tycker den är lite utlösande för DL1. Noterar att BSF och FiaM röstar samtidigt på Mirtai. Tycker det är märkligt att Ferrari röstar på BSF och att hon inte försöker rädda sig själv och att det blir ännu intressantare när Bollen__ följer upp med röst på BSF så det blir lika mellan Snurris själv, Ferrari, BSF och Mirtai. Mirtai ändrar sedan röst fr Snurrfian till BSF, GladFliicka lägger enligt Snurrfian en märklig röstmotivering på Ferrari. Noterar att det kommer två udda röster från Gabby och Cirkus och att Ferrari sedan ändrar till Mirtai och Q röstar på BSF. Tycker att enda alternativet om Ferrrari och Q är i en lya tillsammans är att även Mirtai ingår där.


Som jag skrev tidigare: Jag tycker det är väldigt bra gjort av Snurrfian att ha hittat i stort sett hela lyan redan till DL1…. Det är något med hennes resonemang som jag inte riktigt får att gå ihop. Det inkom 10röster varav en röständring de sista 8 minutrarna i leken. Jag undrar också varför Ferrari skulle tänka på att rädda sig själv när det var över hälften kvar i leken att rösta – mycket kunde ju fortfarande hända?

Paddington röstar på Snurrfian
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 461
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp