Jag fattar!Ja precis. Om nu lynchen stod mellan flera onda så kanske CG valde att stoppa mot exvis Ferrari men lotten föll på Bsf. Ärume?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar!Ja precis. Om nu lynchen stod mellan flera onda så kanske CG valde att stoppa mot exvis Ferrari men lotten föll på Bsf. Ärume?
Bara för att en person har bytt sida så betyder det ju inte att allt förändras - man ska bara hitta den felande länken....Jag känner mig helt lost. För allt kan ju ha ändrats iom att en god blev ond eftersom BSF lynchades.
Bara för att en person har bytt sida så betyder det ju inte att allt förändras - man ska bara hitta den felande länken....
DET håller jag med omdet blir bara så mycket mer att fundera över i och med det.![]()
För mig som aldrig kom in i matchen igår är det lyckligtvis inte så stor skillnad.Jag känner mig helt lost. För allt kan ju ha ändrats iom att en god blev ond eftersom BSF lynchades.
Japp, första leken. @bollen__ & @quarter4ever lyckades dra med mig! Tack så mycket!GladFliicka är en ny bekantskap för mig och jag tror att det är första leken? Välkommen!Har inte så många inlägg än, väljer att rösta på Ferrari då hon anser att Ferrari skriver lite misstänkt om alla.
GladFliicka har skrivit för lite för att jag ska kunna bilda mig någon form av uppfattning om henne, vill se mer!
För mig som aldrig kom in i matchen igår är det lyckligtvis inte så stor skillnad.
Och det är ju betyyydligt enklare att vi får en omvandling såhär tidigt för ingen är ju säker på någon och ingen sia har hunnit göras. Det är ÄNNU värre.![]()
Jag är nog lite kvar på min linje att lyan spelar lite högt och att det var mer än en ulv uppe för lottning igår. Jag antar också att CG fick välja en av dem och att det blev fel.
Då är frågan - @Mirtai eller @Ferrari ? Eller båda?
edit: Jag är inte heller säker på att lyan inte varit så kall så den inte röstat på någon av dem för att skaffa alibi.
Jag är nog lite kvar på min linje att lyan spelar lite högt och att det var mer än en ulv uppe för lottning igår. Jag antar också att CG fick välja en av dem och att det blev fel.
Då är frågan - @Mirtai eller @Ferrari ? Eller båda?
edit: Jag är inte heller säker på att lyan inte varit så kall så den inte röstat på någon av dem för att skaffa alibi.
En liten undring, din röst kom 21.59 - när var det du tänkte ändra din röst?Håller med om att det blev märkligt. Hade inte koll på klockan riktigt och blev super stressad och grep efter halmstrån. När jag läste lite mer tänkte jag ändra men hann helt enkelt inte.
Om det nu är så som du tänker så borde det luta över åt en (då) god Q, för då fanns det ju bara en ulv att välja att stoppa lynchen för. Men jag är ju inte helt bergis på att Q var god ens igår - idag kan ju vem som helst ha omvandlats.
Vem av Mirtai och Ferrari verkar ondast? Det knepiga är att bägge verkar ju väldigt förvirrade med sina röständringar - känns som om de borde ha kunnat synka bättre om de vore i lyan nån av dom. Men det var igår det - idag kan ju vem som helst ha omvandlats
När jag läste vad andra skrev om BSF kunde jag hålla med vissa misstankar och tankegångar. Så tänkte var nog fel uttryckt, ville hade nog varit bättre att skriva, jag visste ju att jag inte hann.En liten undring, din röst kom 21.59 - när var det du tänkte ändra din röst?
Jag behöver rösta tidigt, min man har bjudit hem lite gäster (- tur att en har tränat - men han vet ju inte att det är andra viktigheter som sker i mitt liv)
Jag följer spåret att LenaH kan ha rätt i att CG försökte stoppa lynchen med mot "fel" ulv, det är det mesta jag har att gå på nu. Ferrari gjorde inget särskilt igår som fick mig att tycka att hon var skum, så då kan det vara så att hon inte var ulv igår i allafall och om det då stämmer att CG stoppade en lynch men fel ulv borde Mirtai genom uteslutningsmetod vara den andra ulven. Frågan är ju bara varför hon ändrar röst till just bsf i så fall? Är det en alibi-ändring? Eller om hon är ond och räknade med att åka så skulle bsf hamna i bättre dager? Men hur kan hon räkna med att åka om CG skulle stoppa lynchen - det lär hon ju ha vetat? Det finns lite lösa trådar, men det är det bästa jag kan prestera just nu och nu måste jag vara värdinna resten av kvällen
cirkus röstar på Mirtai enligt ovan tankegångar
Jag lutar nog mer åt Ferrari faktiskt just för röständringen till Bsf.Jag behöver rösta tidigt, min man har bjudit hem lite gäster (- tur att en har tränat - men han vet ju inte att det är andra viktigheter som sker i mitt liv)
Jag följer spåret att LenaH kan ha rätt i att CG försökte stoppa lynchen med mot "fel" ulv, det är det mesta jag har att gå på nu. Ferrari gjorde inget särskilt igår som fick mig att tycka att hon var skum, så då kan det vara så att hon inte var ulv igår i allafall och om det då stämmer att CG stoppade en lynch men fel ulv borde Mirtai genom uteslutningsmetod vara den andra ulven. Frågan är ju bara varför hon ändrar röst till just bsf i så fall? Är det en alibi-ändring? Eller om hon är ond och räknade med att åka så skulle bsf hamna i bättre dager? Men hur kan hon räkna med att åka om CG skulle stoppa lynchen - det lär hon ju ha vetat? Det finns lite lösa trådar, men det är det bästa jag kan prestera just nu och nu måste jag vara värdinna resten av kvällen
cirkus röstar på Mirtai enligt ovan tankegångar