Stall Hästlyckan - Ulvlek

:( Ber om ursäkt, tyckte att jag började skriva i tid men min telefon kastade ut mig från Buke ett antal gånger, är det fler än jag som har problem med det? Ibland blir sidan vit och ska laddas om och ibland blir jag utkastad till telefonens startmeny och får då öppna Buke på nytt när jag går ut på nätet. :down: :cautious:
Tips: Skriv på telefonens anteckningsfunktion och klistra sen in i buke :)
 
Mr Grey studerar sina elever och blänger på pallen i hörnet och sedan blänger han på Paddington, vem f-n har släpat hit björnen och har ingen plockat bort palleländet?

För att distrahera sig själv och glömma pallen beslutar han sig för för att det ska bli hoppning. Med skötarnas hjälp bygger han upp en studsserie, på fem små kryss sedan sätter han igång och drillar sina elever. Eleverna har under tiden lyckat kravla sig upp i sadlarna. Efter 45 minuters drillning med repetitioner av ballansövningarna från föra lektionen så ska alla få prova att hoppa.

Det blir en spännande stund där alla utom Molly lyckas trilla av en gång. Molly slår hon de andra med råge konstaterar Christian när hon klättrar upp på hästen för fjärde gången. Christian ler mycket, mycket vänligt och säger. Du ska få chansen att visa att du inte är komplett oduglig. S
om belöning för att du har roat dig med dina patetiska vurpor ska du få chansen att visa att du duger. Christina vinkar åt skötarna som gör om de tre små kryssen till fem inte så små rättuppstående hinder. För stackars Molly ser de gigantiska ut ävensom de bara ligger på 50 cm.

Molly bleknar och sitter av... det blev för mycket även för Molly och Mulle.

Snurrfian var nybörjare
 
Uppdaterar röstlistorna:

DL 1
20:14 LenaH röstar på Snurrfian
20:25 Emtherlia röstar på quarterever
20:53 Habina röstar på FiaM
21:02 Idahoe röstar på Ferrari
21:30 Snurrfian röstar på LenaH

21:38 Mirtai röstar på Snurrfian
21:43 Paddington röstar på Ferrari
21:52 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:52 FiaM röstar på Mirtai

21:53 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
21:57 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:58 Mirtai ändrar sin röst till BSF
21:59 Gladfliicka röstar på Ferrari
22:00 Gabby_Ossi röstar på Habina
22:01 cirkus röstar på Paddington
22:01 Ferrari ändrar röst till Mirtai
22:01 Q röstar på BSF


BSF lynchas, var ulv
Habina käkas var Bybo


DL 2
20.22 cirkus röstar på Mirtai
20.48 LenaH röstar på Ferrari
21.22 Snurrfian röstar på Gladfliicka
21.39 Idahoe röstar på cirkus
21.44 Mirtai röstar på FiaM
21.44 Paddington röstar på Snurrfian
21.57 Emtherlia röstar på snurrfian
21:59 quarter4ever röstar på Ferrari
22:00 GladFliicka röstar på SnurrFian
22:01 Gabby_Ossi röstar på cirkus

22:01 Ferrari röstar på LenaH (ogiltig)
22:02 FiaM röstar på Gabby_Ossi (ogiltig)
22:03 bollen__ röstar på Ferrari (ogiltig)


Snurrfian lynchas, var Bybo
 
också denna:

LenaH röstar på Snurrfian-Ferrari
Emtherlia röstar på quarter4ever- Snurrfian
Habina röstar på FiaM
Idahoe röstar på Ferrari- cirkus
Snurrfian röstar på Lena- Gladfliicka
Paddington röstar på Ferrari- Snurrfian
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
FiaM röstar på Mirtai-
Gabby_ossi (ogiltig)
bollen__ röstar på Blacksmithfarm- Ferrari( ogiltig)
Mirtai röstar Snurrfian-ändrar sin röst till BSF- FiaM
Gladfliicka röstar på Ferrari-Snurrfian
Gabby_Ossi röstar på Habina- Cirkus
cirkus röstar på Paddington- Mirtai
Ferrari röstar-
Blacksmithfarm-ändrar röst till Mirtai-LenaH (ogiltig)
quarter4ever röstar på BSF- Ferrari
 
Q - har svårt att få grepp om q som vanligt. Behöver se mer av henne och idag har hon inte haft så mycket tid, inte jag heller så jag kan säkert ha hunnit missa något när jag skummar igenom leken nu. Tycker inte att jag finner tillräckligt mycket för att rösta här idag.
Ferrari - tycker att Mirtai känns god som la en tredjeröst på BSF och inte på Ferrari, menar att Mirtai hade röstat på Ferrari om hon var ond? Den förstår jag inte riktigt. Dessutom känns det lite som att hon försökte rädda en ulvkollega igår genom sin röständring. Isåfall tror jag inte att det spelar någon roll var Mirtai la sin röst..
Mirtai- tycker alltid att Mirtai är skum och jag tycker väl inte att rösten på BSF säger något om vilken roll hon har, speciellt inte med tanke på omvandlingen sen. Men om både BSF och Ferrari är ulvar borde hon väl troligast iallafall ha varit god innan omvandlingen.

bollen__ röstar på Ferrari enligt ovan

Fortsätter på min lista litegrann.
Jag känner att jag har svårt att få grepp om leken då jag har haft så lite tid och när jag väl sätter mig här så är hjärnan mos.
De allra flesta har inte gjort något direkt intryck på mig, så de får jag hålla koll på /försöka läsa om deras inlägg senare.
Men, några till har iaf fastnat.
LenaH- Lena är skarp och var ganska snabb med att komma med en trolig lya. Har väl inget direkt att invända där mer än att hon placerat mig där då :confused: Det håller jag ju såklart inte med om.:mad: Men teorin bakom med lynchstop och om och men hänger jag inte riktigt med på. Jag tror inte man skall haka upp sig på detta med lynchstoppet - LL skrev ju att hon gjort en miss - det kan ju vara precis vad som helst? Men visst vore det väl smidigt om stoppet ex. är förbrukat - eller användes på fel person för det gjorde ju isåfall att vi fick ut en ulv.
GladFliicka - röstar på samma som Paddington två lyncher i rad. Det gör att jag inte tror att de sitter i lyan tillsammans för det tror jag inte Paddington hade tyckt var en bra idé. Så jag tror att en av dom är god..vilket leder mig till
Paddington - är någon av dom god (jag tror ju inte de sitter tillsammans i lyan som sagt) så tror jag att det är Paddington. Men jag har inget mer att backa upp det med än en känsla som jag fick av Paddis teoriinlägg. Så hon får vara neutral så länge, och det kan ju också vara pga. att Gladfliicka är en ny deltagare som gör att jag är mer benägen att tro att Paddis är god eftersom jag inte känner igen GF´s spelstil. Men - för tidigt för mig iaf att sätta någon åt det goda hållet.
 
Fortsätter på min lista litegrann.
Jag känner att jag har svårt att få grepp om leken då jag har haft så lite tid och när jag väl sätter mig här så är hjärnan mos.
De allra flesta har inte gjort något direkt intryck på mig, så de får jag hålla koll på /försöka läsa om deras inlägg senare.
Men, några till har iaf fastnat.
LenaH- Lena är skarp och var ganska snabb med att komma med en trolig lya. Har väl inget direkt att invända där mer än att hon placerat mig där då :confused: Det håller jag ju såklart inte med om.:mad: Men teorin bakom med lynchstop och om och men hänger jag inte riktigt med på. Jag tror inte man skall haka upp sig på detta med lynchstoppet - LL skrev ju att hon gjort en miss - det kan ju vara precis vad som helst? Men visst vore det väl smidigt om stoppet ex. är förbrukat - eller användes på fel person för det gjorde ju isåfall att vi fick ut en ulv.
GladFliicka - röstar på samma som Paddington två lyncher i rad. Det gör att jag inte tror att de sitter i lyan tillsammans för det tror jag inte Paddington hade tyckt var en bra idé. Så jag tror att en av dom är god..vilket leder mig till
Paddington - är någon av dom god (jag tror ju inte de sitter tillsammans i lyan som sagt) så tror jag att det är Paddington. Men jag har inget mer att backa upp det med än en känsla som jag fick av Paddis teoriinlägg. Så hon får vara neutral så länge, och det kan ju också vara pga. att Gladfliicka är en ny deltagare som gör att jag är mer benägen att tro att Paddis är god eftersom jag inte känner igen GF´s spelstil. Men - för tidigt för mig iaf att sätta någon åt det goda hållet.
Sitter från telefonen nu så kan bli något rörigt.

Reflekterade inte över vem jag röstade lika som utan det var en ren slump från min sida. Jag tyckte det kändes skumt att Snurrfia baserade sin röst nästan enbart på min röstning igår när den, enligt mig, inte var den enda som var med svag motivation (det säger jag inte emot) och det var det var därför jag röstade som jag gjorde. Tyvärr hade jag ju fel och vi förlorade en värdefull nybörjare (& Mulle..).
 
Kompletterar min tidigare lista med en person jag inte hann gå igen igår:

FiaM röstar Mirtai, Gabby (ogiltig). Noterar att Bsf och Q kommit m teoriinlägg om samtliga deltagare. Än så länge svar på frågan, lite matte och frågor om roller så det är svårt att hitta något som sticker ut. Tycker att både Snurrfians och LenaHs röster är typiska förstadagsröster och säger inget om dem. Tar även upp att Q har ställt många frågor, enligt henne själv för att få igång leken och se vad frågorna drar fram för reaktioner. Har inte sett något konstigt utan väljer att avvakta lite med q. Tycker att Snurrfians förstaröst på LenaH är en typisk förstadagsröst och säger inte så mycket och tycker exakt samma sak om LenaHs dito på Snurrfian. Tycker inte ngn verkar ond till DL1 utan den som sticker ut är Mirtai som tolkat ordet neutral som god, röstar på Mirtai exakt samtidigt som BSF. Tror sig lägga en uddaröst som inte ska få ngn påverkan, det säger inget om FiaM för det brukar hon alltid gör oavsett roll. Dock kommer det in fler röster på Mirtai och det blir lottning (ser ut att bli lottn) mellan BSF, Mirtai och Ferrari. Får frågan varför hon inte ändrade rösten om hon nu inte ville att rösten skulle ha ngn betydelse. Hoppas att skötarna ska välja Janne Traktor isf ngn annan god men missat att LL lottar vem som hamnar i lyan. Råkar skriva du isf de i ett inlägg riktat till Q som får Q att reagera. Rättar sig själv. Undrar om ngn har en smart fundering över vad som hände i DL1 vilket får mig att reagera lite. Jag gillar inte att man försöker fiska efter roller och detta känns lite som fiske. De enda som kan vinna på att ngn gods roll kommer fram tidigt är lyan så detta står ut lite för mig.

Skriver teorinlägg om Em och Q, håller med Em om att det är lätt att sätta Q åt det godare hållet pga av dennes sistaröst på BSF men vill inte göra det pga twisten. Funderar över Em men känner hon behöver avvakta vad hon tycker än. Gör samma bedömning m bollen__ som m Q, hade velat sätta åt goda hållet, men avvaktar pga twisten. Tycker det är ganska så lite att gå på i dagsläget från bollen__ och det kan jag hålla med om, känns lite avvaktande från bollen, kan ju ha att göra m tidsbrist förstås.

Vill se mer av GF och Gabby. Vill ha Cirkus på goda sidan men vågar inte riktigt pga twisten. Tycker inte Snurrfian skrivit ngt som sticker ut, reagerar dock på att Snurrfian inte försökte rädda sig själv i DL1 och undrar vad det beror på. Tycker Ferrari mestadels skrivit inlägg som inte fört leken framåt, vet inte riktigt vad hon har denne – tycker det är lite skumt att inte ha koll på rösterna när man själv är på väg att bli lynchad, kommer att hålla koll på Ferrari.

Tycker LenaHs uppslag till lya lät stark och funderar över om det var fler onda uppe för lynch i DL1. Har ingen bra kandidat till röst, några hon vill hålla koll på och röstar på den enda som vi vet röstade på en god i DL1 – Gabby. Hon är dock inte säker.

@FiaM – varför röstade du på Gabby och inte ex Ferrari? Enligt dina inlägg var det en person du skulle hålla koll på och du funderar lixom LenaH om det var fler ulvkandidater uppe i DL1 vilket skulle göra Ferrari eller Mirtai? Det hade ju även känts naturligt att hålla kvar vid din förstadagsröst på Mirtai. Känns väldigt passivt att då lägga en röst på Gabby, speciellt som du i inläggen ovan skriver att du vill se mer av denne innan du bildar dig en uppfattning om henne.
 
DL 1
20:14 LenaH röstar på Snurrfian
20:25 Emtherlia röstar på quarterever
20:53 Habina röstar på FiaM
21:02 Idahoe röstar på Ferrari
21:30 Snurrfian röstar på LenaH

21:38 Mirtai röstar på Snurrfian
21:43 Paddington röstar på Ferrari
21:52 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:52 FiaM röstar på Mirtai

21:53 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
21:57 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:58 Mirtai ändrar sin röst till BSF
21:59 Gladfliicka röstar på Ferrari
22:00 Gabby_Ossi röstar på Habina
22:01 cirkus röstar på Paddington
22:01 Ferrari ändrar röst till Mirtai
22:01 Q röstar på BSF


BSF lynchas, var ulv
Habina käkas var Bybo


DL 2
20.22 cirkus röstar på Mirtai
20.48 LenaH röstar på Ferrari
21.22 Snurrfian röstar på Gladfliicka
21.39 Idahoe röstar på cirkus
21.44 Mirtai röstar på FiaM
21.44 Paddington röstar på Snurrfian
21.57 Emtherlia röstar på snurrfian
21:59 quarter4ever röstar på Ferrari
22:00 GladFliicka röstar på SnurrFian
22:01 Gabby_Ossi röstar på cirkus

22:01 Ferrari röstar på LenaH (ogiltig)
22:02 FiaM röstar på Gabby_Ossi (ogiltig)
22:03 bollen__ röstar på Ferrari (ogiltig)

Snurrfian lynchas, var Bybo

De som röstade på Snurrfian var Paddington, jag och GladFiicka.

Gladfliicka
Röstar på Ferrari (tredje rösten på Ferrari) då hon tycker hon sprider misstankar om många. Snurrade sedan in sig i att hon hade tänkt ändra sin röst men hann inte pga att hon röstade två min innan dl. Lägger tredje rösten på Snurrfian pga att hon sprider lite misstankar om sig mot Mirtai och Gladfliicka.

Jag tycker fortfarande hon känns som en förvirrad god, men bara för att hon verkar förvirrad så innebär ju inte det automatiskt att hon är god?

Paddington
Funderar lite över rollerna. Rättar Ferrari lite angående att det inte finns någon ond utanförlyan och att Mirtai därför inte behöver hinta något till lyan. Gör en sammanfattning och tycker att Ferrari står ut mest, röstar på Ferrari (andra rösten). Ifrågasätter Mirtai lite ang varför Mirtai inte röstar på Q när hon tidigare skrev att hon tyckte hon var skummast. Ifrågasätter sedan Mirtai igen ang att Mirtai skrev att många var BSF på spåren då det enbart var 3 st som röstade på henne.

Funderar om lyan helt enkelt inte hann rädda BSF. Påminner om förvandlingen. Frågar Gladfliicka om hur hon menar när hon skriver att hon eventuellt ville ändra sin röst. Gör en ny sammanställning och tycker Snurrfian är den skummaste då hon redan i DL1 lyckats få ihop en lya. Lägger första rösten på Snurrfian i DL2.

Efter att ha läst Paddingtons inlägg igen så vill jag hålla henne neutral. Jag hittar inget direkt skumt för det hon reagerat på har även jag tänkt på. God vågar jag definitivt inte hålla henne, så mycket som hon har spelat så skulle hon kunna lura mig ner i toaletten:D

Jag
Och så var det jag som röstade på Snurrfian, ja jag kan ju erkänna att min röst inte alls ser bra ut, såhär i efterhand. Igår tyckte jag att Snurrfian gjorde det enkelt för sig som röstade på den nya, förvirrade. Sen är frågan hur länge man är förlåtande mot en ny? Uppenbarligen tyckte Snurris att hon var för skum för att ignorera, trots att hon var ny.

Var är ulvarnas röster? Är de utspridda på olika personer? Det var många röset här och där igår och det kan vara lätt att gömma sig om man aldrig behöver stå till svars för sina röster.

Snurrfian röstade på LenaH och sen Gladfliicka, eftersom hon var bybo så säger det nog inte så mycket om de personerna.
 
Kompletterar min tidigare lista med en person jag inte hann gå igen igår:

FiaM röstar Mirtai, Gabby (ogiltig). Noterar att Bsf och Q kommit m teoriinlägg om samtliga deltagare. Än så länge svar på frågan, lite matte och frågor om roller så det är svårt att hitta något som sticker ut. Tycker att både Snurrfians och LenaHs röster är typiska förstadagsröster och säger inget om dem. Tar även upp att Q har ställt många frågor, enligt henne själv för att få igång leken och se vad frågorna drar fram för reaktioner. Har inte sett något konstigt utan väljer att avvakta lite med q. Tycker att Snurrfians förstaröst på LenaH är en typisk förstadagsröst och säger inte så mycket och tycker exakt samma sak om LenaHs dito på Snurrfian. Tycker inte ngn verkar ond till DL1 utan den som sticker ut är Mirtai som tolkat ordet neutral som god, röstar på Mirtai exakt samtidigt som BSF. Tror sig lägga en uddaröst som inte ska få ngn påverkan, det säger inget om FiaM för det brukar hon alltid gör oavsett roll. Dock kommer det in fler röster på Mirtai och det blir lottning (ser ut att bli lottn) mellan BSF, Mirtai och Ferrari. Får frågan varför hon inte ändrade rösten om hon nu inte ville att rösten skulle ha ngn betydelse. Hoppas att skötarna ska välja Janne Traktor isf ngn annan god men missat att LL lottar vem som hamnar i lyan. Råkar skriva du isf de i ett inlägg riktat till Q som får Q att reagera. Rättar sig själv. Undrar om ngn har en smart fundering över vad som hände i DL1 vilket får mig att reagera lite. Jag gillar inte att man försöker fiska efter roller och detta känns lite som fiske. De enda som kan vinna på att ngn gods roll kommer fram tidigt är lyan så detta står ut lite för mig.

Skriver teorinlägg om Em och Q, håller med Em om att det är lätt att sätta Q åt det godare hållet pga av dennes sistaröst på BSF men vill inte göra det pga twisten. Funderar över Em men känner hon behöver avvakta vad hon tycker än. Gör samma bedömning m bollen__ som m Q, hade velat sätta åt goda hållet, men avvaktar pga twisten. Tycker det är ganska så lite att gå på i dagsläget från bollen__ och det kan jag hålla med om, känns lite avvaktande från bollen, kan ju ha att göra m tidsbrist förstås.

Vill se mer av GF och Gabby. Vill ha Cirkus på goda sidan men vågar inte riktigt pga twisten. Tycker inte Snurrfian skrivit ngt som sticker ut, reagerar dock på att Snurrfian inte försökte rädda sig själv i DL1 och undrar vad det beror på. Tycker Ferrari mestadels skrivit inlägg som inte fört leken framåt, vet inte riktigt vad hon har denne – tycker det är lite skumt att inte ha koll på rösterna när man själv är på väg att bli lynchad, kommer att hålla koll på Ferrari.

Tycker LenaHs uppslag till lya lät stark och funderar över om det var fler onda uppe för lynch i DL1. Har ingen bra kandidat till röst, några hon vill hålla koll på och röstar på den enda som vi vet röstade på en god i DL1 – Gabby. Hon är dock inte säker.

@FiaM – varför röstade du på Gabby och inte ex Ferrari? Enligt dina inlägg var det en person du skulle hålla koll på och du funderar lixom LenaH om det var fler ulvkandidater uppe i DL1 vilket skulle göra Ferrari eller Mirtai? Det hade ju även känts naturligt att hålla kvar vid din förstadagsröst på Mirtai. Känns väldigt passivt att då lägga en röst på Gabby, speciellt som du i inläggen ovan skriver att du vill se mer av denne innan du bildar dig en uppfattning om henne.
Hur menar du att jag fiskar efter roller i det jag har fetat? Min tanke med frågan var att försöka hitta ett scenario som skulle göra förvirringen begriplig och funderade då på om någon av de roller som jag nämnde i inlägget kunde vara inblandade.

När det gäller min röst på Gabby så har du helt rätt i att jag var passiv. Jag vill fortfarande se mer av Ferrari men kände mig inte tillräckligt säker igår för att våga lägga en röst där om det skulle bli ett drev mot henne. Gabby hade inga röster på sig och risken att det skulle bli ett drev mot henne kändes som väldigt liten.
 
Hur menar du att jag fiskar efter roller i det jag har fetat? Min tanke med frågan var att försöka hitta ett scenario som skulle göra förvirringen begriplig och funderade då på om någon av de roller som jag nämnde i inlägget kunde vara inblandade.

När det gäller min röst på Gabby så har du helt rätt i att jag var passiv. Jag vill fortfarande se mer av Ferrari men kände mig inte tillräckligt säker igår för att våga lägga en röst där om det skulle bli ett drev mot henne. Gabby hade inga röster på sig och risken att det skulle bli ett drev mot henne kändes som väldigt liten.
Varför så försiktigt röstande?
Drev kan man ju upptäcka att det blir, och man kan ändra rösten om man inte tycker att det verkar vettigt?
Det känns som du inte riktigt vågar avgöra med din röst?
Man röstar väl på den man tycker är skummast utifrån vad man tycker sig ha hittat, iaf gör jag det...
 
Inte fullt lika upptagen idag så ska försöka komma ikapp med gårdagen innan DL- ifall jag ryker så är iaf mina tankar på plats.
Jag hittar inte att det finns någon nattDL-tid? Har jag missat det någonstans?
 
Varför så försiktigt röstande?
Drev kan man ju upptäcka att det blir, och man kan ändra rösten om man inte tycker att det verkar vettigt?
Det känns som du inte riktigt vågar avgöra med din röst?
Man röstar väl på den man tycker är skummast utifrån vad man tycker sig ha hittat, iaf gör jag det...
Jag brukar vara försiktig de första rösterna om det inte är någon som jag verkligen känner mig säker på. Har hamnat i drev ett par gånger där den som har blivit utröstad i början av leken blev ledsen och jag tog lite illa vid mig av det så jag försöker undvika att hamna i den situationen nu.
Problemet för mig med att byta röst är att jag oftast spelar från mobilen hemma och då tar inläggen lite tid att skriva, vilket märktes igår, så kommer drevet snabbt är jag rädd för att inte hinna med.
Jag har inga problem att avgöra med min röst bara jag känner mig någorlunda säker eller åtminstone har en bra motivering till varför rösten hamnar där den gör. Igår tyckte jag att jag saknade båda när det gällde Ferrari och då lägger jag hellre en feg röst som inte riskerar att skicka ut någon.
 
Aviserar redan nu om att ifall jag överlever natten kommer jag ha extremt dåligt med tid idag, ska hinna få in en skoluppgift i eftermiddag och sedan göra bort mig på bowlingbanan under kvällen :)
 
I övrigt funderar jag på röstningen. Svårt med så spridda röster.

Kan det gömma sig en ulv eller flera bland rösterna på Snurrfian?
Jag finner det osannolikt att 3 från lyan tillsammans skulle rösta ut en god redan dl 2. Liksom det känns mindre troligt att Paddington och GladFliicka skulle sitta i lyan tillsammans, eftersom GF nu två gånger röstat samma som Paddi. Eller så gör de det ändå och Paddi tyckte det var ok just för att ulvar inte brukar göra så O_o
Hm. Men för att sammanfatta så tänker jag att det är fullt möjligt att en eller flera av Emm, Paddi och GF sitter i lyan. Paddi verkar som vanligt resonera vettigt, men det brukar jag tycka oavsett om hon är ond eller inte....
GF funderade jag på igår med hennes udda förstadagsröst, men hon kan lika gärna vara en vilsen nybörjare.
Måste kolla närmare på Emm om jag hinner, men det gör jag inte nu. Skolbänken kallar, eller nåt :meh:
 
Kanske också ska tillägga att det ju är fullt möjligt att lyan istället gömt sig i röster som blev mer obetydliga. Men att det där var enda spåret jag kunde komma på just nu
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp