Sportbh för storbystade

Jag har aldrig lyckats lista ut det heller. Hur vet man utan att ta sjuhundra mått och hoppas?
Längd och vikt brukar man ha hyfsat koll på utan att behöva mäta och sen kolla i en spegel hur man ser ut och sen fylla i vad det är för storlek på en normal bh man använder. Det är inte sjuhundra mått tycker jag
 
Längd och vikt brukar man ha hyfsat koll på utan att behöva mäta och sen kolla i en spegel hur man ser ut och sen fylla i vad det är för storlek på en normal bh man använder. Det är inte sjuhundra mått tycker jag
Jag tycker att det brukar efterfrågas mått runt flera delar på kroppen, samt kupa då vilket jag inte har någon aning om eftersom det är olika på nästan alla modeller av BH.
Längd och vikt brukar däremot inte efterfrågas. :)

Edit: förlåt, jag kommenterade allmänt runt att beställa sportBH, inte den specifika sidan.
 
Längd och vikt brukar man ha hyfsat koll på utan att behöva mäta och sen kolla i en spegel hur man ser ut och sen fylla i vad det är för storlek på en normal bh man använder. Det är inte sjuhundra mått tycker jag
Fast storlek på vad man normalt använder tycker jag kan skilja väldigt mycket. Jag har ett par märken som är mina absoluta favoriter, men andra märken i samma storlek passar inte alls.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Fast storlek på vad man normalt använder tycker jag kan skilja väldigt mycket. Jag har ett par märken som är mina absoluta favoriter, men andra märken i samma storlek passar inte alls.
Det är ett ganska stort spann. Jag testade nyss och skrev i två olika kupstorlekar men fick ändå samma slutstorlek. Dom är reglerbara
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 119
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 145
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
756
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 924
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp