Hur 17 vet man vilken storlek man ska beställa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur 17 vet man vilken storlek man ska beställa?
Jag har aldrig lyckats lista ut det heller. Hur vet man utan att ta sjuhundra mått och hoppas?Hur 17 vet man vilken storlek man ska beställa?
Find my size eller fit eller vad det står.Hur 17 vet man vilken storlek man ska beställa?
Längd och vikt brukar man ha hyfsat koll på utan att behöva mäta och sen kolla i en spegel hur man ser ut och sen fylla i vad det är för storlek på en normal bh man använder. Det är inte sjuhundra mått tycker jagJag har aldrig lyckats lista ut det heller. Hur vet man utan att ta sjuhundra mått och hoppas?
Jag tycker att det brukar efterfrågas mått runt flera delar på kroppen, samt kupa då vilket jag inte har någon aning om eftersom det är olika på nästan alla modeller av BH.Längd och vikt brukar man ha hyfsat koll på utan att behöva mäta och sen kolla i en spegel hur man ser ut och sen fylla i vad det är för storlek på en normal bh man använder. Det är inte sjuhundra mått tycker jag
Fast storlek på vad man normalt använder tycker jag kan skilja väldigt mycket. Jag har ett par märken som är mina absoluta favoriter, men andra märken i samma storlek passar inte alls.Längd och vikt brukar man ha hyfsat koll på utan att behöva mäta och sen kolla i en spegel hur man ser ut och sen fylla i vad det är för storlek på en normal bh man använder. Det är inte sjuhundra mått tycker jag
Det är ett ganska stort spann. Jag testade nyss och skrev i två olika kupstorlekar men fick ändå samma slutstorlek. Dom är reglerbaraFast storlek på vad man normalt använder tycker jag kan skilja väldigt mycket. Jag har ett par märken som är mina absoluta favoriter, men andra märken i samma storlek passar inte alls.
Ok, jag har 85G på de jag köper. Vad skulle det bli?Det är ett ganska stort spann. Jag testade nyss och skrev i två olika kupstorlekar men fick ändå samma slutstorlek. Dom är reglerbara
1 eller 2 luxe beroende på vikt och form. Jag har 2 luxeOk, jag har 85G på de jag köper. Vad skulle det bli?