Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Sv: Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

va? nä? inte alls! det var en genuint uttryckt reaktion.

// ger upp lite.

Flixon: Förstår inte heller. Var tvungen att googla upp ordet tacky för att leta efter innebörden ""naken man på stol" i det men hittade icket. Kanske ett hemligt kodord :D?

Jag var ju bara tvungen att googla också... :o Tror att förklaringen är att det finns en sida som faktiskt heter Trashy Guys on Tacky Furniture. Tack vare den här tråden lär sidan fördubblat antalet besökare den här månaden. :D

Jag var ju bara tvungen att googla också... :o Tror att förklaringen är att det finns en sida som faktiskt heter Trashy Guys on Tacky Furniture. Tack vare den här tråden lär sidan fördubblat antalet besökare den här månaden. :D

Ah, det låter ju alldeles rimligt! Jag är väldigt nyfiken på hur besöksunderlaget till den sidan, undantaget buke-användare då ;)

Alltså fy fan vad gräsligt och smaklöst. Vad pågår liksom?

kl

Hahaha jag tror att jag avlider av alla "spännande" möbler:rofl: Speciellt den gröna soffan som ser ut som en soffa ihopsatt av 500 kuddar!:rofl:

Bokhyllan var inte riktigt min smak:p

Det värsta är att en annons om en liknande sängram (med matchande sminkbord och - wait for it! BADRUMSMÖBLEMANG!) brukar dyka upp på blocket med jämna mellanrum. Undrar varför de inte får det sålt? O_o

:D

Det är lite rart ändå tycker jag. Så jäkla gräsligt men så finns det folk som tittar och tänker "Åh vad fint! Den där bara måste vi ha!" :)

Ja det är väl tur att smaken är som den berömda baken! :)

Ja! Och tack gode gud för att jag inte råkat bli kär i en kille som faktiskt gillar sånt där! :D

Ja! Och tack gode gud för att jag inte råkat bli kär i en kille som faktiskt gillar sånt där! :D

Herregud. Min karl hade en förkärlek för allmänt smaklösa saker som plastdelfiner och sånt när vi träffades ( fast det har han säkert fortfarande i smyg!).. Men det slog mig aldrig att det finns karlar som helt bestämt älskar riktigt udda och mycket äckliga möblemang. :arghh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 067
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 093
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar