Lilla
Trådstartare
Hur mycket pengar har man på banken när man är 30-35 år om man har mycket pengar? Jag fattar att man tycker olika men det är just därför jag frågar. Jag tycker att jag har rätt mycket pengar men tror inte att folk tror att det är såpass och jag vill inte skryta om pengar. Men den största delen har jag sparat själv så jag är rätt nöjd. Men det kanske låter lite drygt i bland när jag säger att pengar är inget problem. Sen stör det mig lite att folk "dömer" min ekonomi efter tex bil. Men det är ju därför jag har pengar på banken för att jag inte har någon glädje av att köra en nyare bil.
Eller om man pratar resor. Jag har inget intresse av det och är dessutom rädd för att prova att flyga. Då tror folk automatisk att jag inte har råd att resa. För har man råd så reser man.
Om ngn får reda på vad jag har så får jag ofta kommentarer om att på banken gör dom mig inte lycklig. Jag vill absolut inte upplevas som dryg men jag kastar inte pengarna i sjön för att ngn tycker att jag har för mycket av dom.
Eller om man pratar resor. Jag har inget intresse av det och är dessutom rädd för att prova att flyga. Då tror folk automatisk att jag inte har råd att resa. För har man råd så reser man.
Om ngn får reda på vad jag har så får jag ofta kommentarer om att på banken gör dom mig inte lycklig. Jag vill absolut inte upplevas som dryg men jag kastar inte pengarna i sjön för att ngn tycker att jag har för mycket av dom.
Senast ändrad: