Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Screenshot_20200521_075216_com.android.chrome.webp

Som den här bilden.. Vart är lekstugan?
Är det det där som sitter fast i huset? Varför bygger man ihop en lekstuga med huset?
Eller är det bara jag som missat att det är nåt man brukar göra? 🤔 :laugh:
 
Inte till salu, men väldigt spännande bilder på ödehus i usa :) tänkte det kunde sneakas in här ^^
"Look around inside the abandoned house of a Confederate civil war Colonel. From centuries ago, until mid-century modern, remnants of generations of families are scattered all around, as vines and nature creep in to take over."


https://www.boredpanda.com/abandoned-confederate-colonels-house-photography-st-severus/
Nu kanske jag bara är tråkig och negativ men tror inte en sekund på att det där inte är stageat i någon mån. Alldeles för fotogeniskt och framförallt RENT för att ha varit 100% orört.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
55 56 57
Svar
1 127
· Visningar
80 220
Senast: gammalek
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 042
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp