Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

kl

åååhhhh hade helt glömt bort den här makalösa tråden!!!!
Längtar tills jag är "gammal och rik" *host host* och kan flytta in i någon helfestlig bostad!

Mja det är ju intressanta bilder då den säljs som skogsfastighet ^^.

Och en myyysig fastighet är det :-)

Mja det är ju intressanta bilder då den säljs som skogsfastighet ^^.

Och en myyysig fastighet är det :-)

Jo, fast man kanske vill se lite mer översiktbilder i så fall. Över 30 bilder på bara träd var väl att ta i men vad vet jag, skogsexperter och potentiella köpare kanske studerar trädbilderna väldigt noggrant. :p

Fast det där har ju redan varit uppe i tråden, för flera månader sedan så GP är ju lååångt efter oss här på buke. ;)

Skogsfastigheter brukar visas med en massa bilder på skogen, det är det som är det intressanta för de som köper skog. ;)

haha exakt, det där är en av klassikerna!
Topp 3 helt klart hos mig.
Ihop med huset där hela tomten var asfalterat och det var som en strippklubb i källaren.

Jag hittade detta huset idag, duktigt ojämn inredning och det blå badrummet!!
http://www.hemnet.se/bostad/villa-8rum-hogantorp-sodertalje-kommun-hogantorpsvagen-71-5980873

Men oj... Alltså, dörröppningen bredvid soffan, vad är syftet? För visst är det en dörröppning, eller ser jag fel (jag hoppas nästan det)? :confused:

Jag får ändå en känsla av att man med små medel kan få ett fint hus.
Att man kan fixa planlösningen bättre, sängen i fönstret är ju helkoko.

vad tror ni?

*KL*

Jag älskar den här bilden - bildtexten fokuserar verkligen på det som merparten av alla potentiella köpare tänker på när de ser den. Inte. :D

kraningaringrej_zps35a4b836.png

(resten av annonsen är inte lika kul, det är ett fantastiskt ställe så det känns som om förlusten av kranen är uthärdlig)

jag har sagt det förut och säger det igen. Är det där ett attraktivt sätt att visa ett hus på? jag tycker det är så sjukligt läskigt när allt är bortplockat och sen så står det några ensamma olyckliga möbler....antingen så tömmer man huset eller så syns det att någon bor där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar