Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Det är väl ingen konstig längd alls på gardinerna. Det ser ut att vara helt enligt "regelboken" - om man nu inreder efter en sådan. :)

Verkligen? Ingen jag känner har så långa gardiner utan att faktiskt inte "fått tummen ur" och sy upp dem. Borde de inte bli smutsiga och samla damm? Snubblar man inte på dom?

Man undrar lite vad som hänt här.
46PJ1PA15LC1OQG1.jpeg

Fick mig att börja tänka på en hästbok jag hade som yngre, där de drev ett pensionat eller liknande och det fanns en blodfläck på ett av golven som kom tillbaka varje gång man tvättat bort den :eek: :D

KL

Här har man satt tapeten lodrätt i ena rummet och vågrätt i det andra :p
http://www.findit.fi/sve/search/574121.htm

Har man så, så tvättar man nog gardinerna då och då ;) Och jag snubblade aldrig på mina gardiner som var så långa (fast mina var det för att jag inte hade nån symaskin tillgänglig då) eftersom jag sällan går så nära väggarna.

Och där blev jag kär!
Underbart excentrisk flum i smakfull färgskala :love:...
Hade det där bara varit ett hus på landet hade det varit helt perfekt! Vem vill inte ha en fullutrustad bar och kunna grilla korv vid matbordet?

Först bara ÅH:love: Sedan Allt det där och Inget Badkar:wtf: Som att få hem värsta ragget, bara för att märka att han har skitiga kalsonger

Du har rätt på båda punkterna - jag kan bara ursäkta mig med att jag vartrött och trodde att det var en damm till

*KL*

Vilken lgh! Jag vet inte vad jag tycker, eldstad mitt på bordet i köket? En damm? Fullutrustad bar?
http://www.blocket.se/stockholm/Trappgrand_4__Solna_51831693.htm?ca=11

Praktiska jag tycker det ger ett kallt intryck, kan tänka mig hur kallt det blir om fötterna en morgon att gå upp och kliva ner på tegelgolvet *brr* och bada och kliva upp på golvet, antar att de inte har golvvärme under hela tegelgolvet ;) hade passat bättre på lite sydligare breddgrader

får mer intrycket av att detta kunde vara en sällskapsdel i ett hotell eller Spa anläggning. uppenbarligen någon som gillar att bada som inrett denna lägenhet! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits