Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Vet mycket väl om det där huset. Liknande ploppar upp i just det området och närliggande.

Personerna i fråga som bygger dom är "nysvenskar" med romska anknytningar.
Speciellt hus, som i min mening kanske inte alltid passar in i de svenskdesignade villaområdena. Missförstå mig rätt...

Kan tänka mig att historien är det samma bakom huset som länkas, med det många sofforna, blanka golven och udda sängar ;)

I vårt hus målade dom trapputrymmet turkost på 70-talet. Passade kanon till dom brunoranga blomtapeterna i hallen, tyckte dom...

Dog lite av båda husen... Vågad stil i det första (fast dom var ju ändå rätt konsekventa, eloge för det), och det andra var ju bara... panikattackframkallande...

Personerna i fråga som bygger dom är "nysvenskar" med romska anknytningar.
Speciellt hus, som i min mening kanske inte alltid passar in i de svenskdesignade villaområdena. Missförstå mig rätt...

Och jag som tycker det tråkigaste som finns är områden med "vanliga, fyrkantiga" hus i samma färg tyckte det huset var fantastiskt häftigt och så mycket roligare och snyggare än de andra runtomkring. :D

Och jag som tycker det tråkigaste som finns är områden med "vanliga, fyrkantiga" hus i samma färg tyckte det huset var fantastiskt häftigt och så mycket roligare och snyggare än de andra runtomkring. :D

Ja jag tycker också det är jättetråkigt!

Men just detta fall är mer en fråga om pest eller kolera :D

Haha, snacka om fail :D

Har aldrig förstått varför man har ett gigantiskt fönster ut mot vägen i sovrummet.. Plus en gigantisk spegel, så man helt säkert ska synas ur alla vinklar.

Kolla en av de andra bilderna, lådorna är inte så breda. Det är hyllor längst in så det borde gå utmärkt att öppna lådorna ändå:)

Eventuellt kan det gå att få ut lådorna litegrann i badrum 1. Men titta på det andra badrummet, badrum 2, inte en chans att få upp en låda där :meh:

Blev liiite felplanerat tror jag :D

Nej gud förbjude att man bygger nåt som inte passar in i svenskheten.

+ Breaktown

Se där, det var det ju. Det märkte jag inte när jag kollade första gången. Jag funderade också över lådorna nämligen, så fokuserade på att jämföra där mellan de olika bilderna.:p

KL

Lite gobitar från Norrbotten, den här gången i den dyrare skalan:

1. Det är utsidan jag tänker på här. Väldigt annorlunda. Väldigt grått. Väldigt, väldigt mycket grått.
http://objekt.fastighetsbyran.se/Te...spx?source=hemnet&ObjektGID=OBJ2270_852736584

2. Pengar är inte lika med god smak. Jag är ALLERGISK mot carpe-diem texter. Och jag förstår inte heltäckningsmattans comeback? Och hur många fototapeter är egentligen lagligt att inneha?
http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=46P3ATFQB5SH8LUT

3. Inte iögonfallande provocerande vid första anblick, jag trodde först att min dator visade fel nyanser, men nej. Allt är grönt. Tusen nyanser av grönt. But why?
http://www.husmanhagberg.se/alla-bilder/?objectid=obj15719_1266321485

Hus 1.
Mäklaren verkar inte kunna se sig mätt på entren. I hur många vinklar kan man liksom fotografer framsidan av huset????

Hus 2.
Jag skulle kunna leva med det mesta i detta huset. Men satan i gatan vad dammig den svarta tv-bänken (kortet med de blommiga fåtöljerna) är!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar