Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag tycker det första och andra huset var gräsligt stylade.
Det blir ju nästan löjligt.

Nu är det svårt att avgöra graden av insyn på de här bilderna men jag är lite allergisk mot de där stora glasväggarna som finns i vardagsrummet. Visst är det mysigt och fint men i ett villaområde känns det väldigt lätt som grannarna får se mer än de borde ;)

Har en bekant som med sin fd man byggde ett liknande hus men STORA fönster och massor med insyn. Det hade varit ett fantastiskt hus vid havet, eller insynsskyddat. Nu slutade det med att de hade persienner nere hela tiden istället för att inte alla på gatan skulle kunna se precis vad de gjorde hela tiden.

Ibland undrar man hur tankarna gått i planeringsstadiet :p
I detta område tyckte jag det verkade ta lite tid innan husen var bebodda..I Wonder why :angel:
-1.jpg

Ibland undrar jag om man idag anstränger sig för att bygga hus som är så fula och frånstötande som möjligt.

Är det något smart sätt att få ungarna att vara mindre online? Skärmen på väggen och tangentbordet på hylla i ståhöjd.

OMG ... efter ett par bilder pa det andra huset borjade jag kanna mig latt illamaende ... tur man inte var pa plats. lol Det forsta huset skulle kunna vara placerat i vissa omraden i mellan ostern utan problem. Verkligen stiltypiskt ... fast battre.:p

Och här har vi ännu ett där någon gick loss med färgburken i trappen. Why?
http://www.maklarhuset.se/till-salu...lmsvagen_7-545053?referrer=hemnet&view=Images

Vad jag skulle vilja veta ar hur de tankte nar de byggde om pa overvaningen och gjorde sa att det mindre sovrummet har genomgang genom det storre:crazy:

Haha, gillar de rejäla gallergrindarna till alla entréer och sen det låga staketet runt resten av tomten. Och den arga lilla gubben som kommit ut på en av bilderna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar