Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag kan tycka att homestyling kan vara snyggt, men det där kan inte vara stylat av en stylist. Möblerna passar ju inte ihop alls och kolla denna till exempel. Glömde dom städa under sängen eller?

image.ashx

Jag tycker det är fantastiskt att man på fullt allvar benämner genomgångsrummet till sovrum 4 för sovrum 3. Vem tusan vill sova i det lilla genomgångsutrymmet? Planlösningen är verkligen skum.

När en grannfastighet (större skogsgård med timrad lyxvilla) var till salu - i prisklassen 8 miljoner, så envisades dom med att ta fotona själva.
Framför öppna spisen låg en sladdhärva som centerpiece, hallens jackhängare var överfull av jackor som tog upp hela utrymmet - ja det såg helt bedrövligt ut och hade väl kanske tagit 10 minuter att fixa till. Men inte då.

haha "åh nej, ingen kran, nej då blire inget köp!" :D

Cirkus, jag håller med. Och varför fixade man inte det som istället såg helkonstigt ut?
Tror inte det är stylat, tror barnen flyttat hemifrån och de fått order från mäklaren att städa.

På google maps ser man tomten i sommarskrud, varför tar man inte med såna bilder när man säljer 5 000kvm tomt?

Mäklare husman hagberg har ett hus till salu i svartå.
Man kan säga att huset har ett genomgående tema vare sig man gillar det eller inte.

Åh, hjälp... :crazy: Min första tanke var: HUR skulle man ens kunna städa detta hus??? Vilken mardröm att damma...

Jag tycker mig känna igen inredningen (dockorna). Något väldigt likt (men ett annat hus?) har synts i tråden tidigare.

Det fanns med på första sidan i tråden, men med en annan mäklare så det är borttaget nu. Verkar vara svårsålt. ;)

Det var väl samma hus som även jag länkade till för någon sida sedan? I så fall känns det som det går bra med försäljningen om en har en mäklare som uttryckligen säger att de inte tänker styla om efterSom huset redan har allt. :grin:

Det där huset har varit uppe ett par gånger tidigare i tråden. Det har även varit med i "Sveriges fulaste hem" och fick vardagsrummet omgjort, men sen dess ser det ut som att det tillkommit saker igen. Okej, asmycket grejer, men i övrigt är det ju superfint :)

Det ligger i en kommun som går extremt dåligt, i en pytteliten håla i den kommunen där det redan är svårt att sälja.
Det har varit till salu i två år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar