Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag störde mig väldigt mycket på det. En sån sak hade nästan fått mig att avfärda huset om jag var intresserad, för mäklaren känns inte seriös.

Samma här! Länken går till förstasidan.

kl.

Det sägs ju att hus bör vara möblerade vid försäljningen, men i brist på möbler..?

10195736.jpg

Ett helt underbart litet hus men vad tusan har de egentligen gjort på insidan?

Tänk så fint detta kunde vara om man gjorde om det invändigt till att passa själva huset.

http://objekt.fastighetsbyran.se/Templets/Pages/ObjectImages.aspx?Source=hemnet&objectGID=Obj6070_1295318128

Fast jag trodde nästan efter att ha sett bilderna på utsidan och läst din kommentar att det skulle vara totalt sönderrenoverat (typ ljust och fräsht och lyxigt). Men det där lär ju gå lätt att fixa med lite annan inredning och ommålning.

Det finns flera kvarter med dessa hus i Landskrona många har dessutom kullerstensgator :d
Jag cyklade vilse i somras och blev helt betagen.

Dock tycker jag att framförallt köket och ovanvåningen är helt fel för detta huset

Totalt övermöblerat, annars går det nog att göra mysigt :) Köket kändes tråkigt i sammanhanget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar