Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Håller med fullständigt! Vilket fantastiskt stall! Ska se om jag har bilder på hur det såg ut i någon gammal bok.

Här är iallafall en bild på boningshuset som numera är Folkhögskola
449092_Popup_128324250956766250.jpg

Det hus som var förstört utvändigt var ju i fint skick jämfört med den slakten. Gråter floder

*Kl
Det här tyckte jag var ganska... intressant. Inte lika som många andra i tråden men Horribel inredning iaf.
http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3H7B0KRFCL5EC5PF

Jag tycker mer det ser ut som ett ställe där nån bott länge och under tiden samlat på sig möbler etc som man ärvt och så köpt nåt enstaka när man behövt det.

Det blir lätt så om man inte går in hårt för ett tema i inredningen.

Tycker inte det verkar direkt otrivsamt. Kanske inte så trendigt men helt klart beboeligt.

kl.

Finner inte riktigt orden att beskriva känslorna man får när man ser den här lägenheten. Men mäklaren beskrev ju det jättebra " Först det uppenbara: Färgstarkt. 50% hjärta och 50% passion. Och 100% inspiration." ...Eller?

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-tagagatan-54b-4917967

UNDERBART!!! jag är såååååå trött på vit, svart och grått. ÄNTLIGEN någon som vågar göra nåt med färger. I love it!:love::love::love:

/Lavinia

Hehe... "Den fantastiska badhörnan"

Fast som singelboende så varför inte? :D

Det känns helt spontant som om jag hellre skulle ställa in en tv och braskamin i badrummet om det var saker jag saknade då jag tog mig ett bad än ett badkar i vardagsrummet...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits