Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

*kl*
Grannradhuset hos mina föräldrar ska säljas och vi gick på visningen bara av nyfikenhet. De hade massor av konst på väggarna. Dyr konst. Men en tavla var förhängd? Nu när jag kollade på bilderna igen så förstår jag varför de inte ville "skylta" med den på visningen :D

8925180.jpg

Och jag störde mig mer på att en av byrålådorna inte var ordentligt stängd än tavlan i fråga :angel:

Smakfullt rum överhuvudtaget... :D

Helaorginaldelen av huset ser ut att ha fastnat i 60-talet :angel:

Och jag störde mig mer på att en av byrålådorna inte var ordentligt stängd än tavlan i fråga :angel:

Jag stör mig inte på tavlan, men huset ligger granne med en skola så de vänder sig ju till barnfamiljer, och det var barn på visningen. Så jag förstår varför de hängde för den, även om det kändes lite udda :D

Tänkte också på det, att jag hade hellre haft det som stall, det passar liksom inte som ett bostadshus.

Håller med :crazy: Och som andra sagt; synd att inte stallet fick fortsätta vara stall.

*kl*

Tänk om man fick bo i ett sådant här hus!:love:

http://objekt.fastighetsbyran.se/Te...px?source=hemnet&ObjektGID=OBJ6230_1027897550

Vad man ska ha 13 rum till är dock en annan fråga...:angel:

Najs.

13 rum

Hobbyrum, bibliotek, syrum, rum där man har sina samlingar med många vitrinskåp, gästrum, sovrum, vardagsrum, målaratelje, "sal" dvs stort rum där man dukar när man har många på besök och med plats att dansa... hm 9 rum redan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar