Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Ja visst gör den! Såg bra ut på den lilla bilden som visas på hemnet, men jag måste säga att jag blev besviken när jag öppnade annonsen.
Ogillar även baksidan av huset och färgen! Har också oerhört svårt för när virket ligger åt olika håll.

Tapeterna där är inte allt för olik dom jag har i mitt hem. Trist bara att mina är så slitna för det är så fint!

Tornets tak matchade inte övriga huset:confused: Ser helt förvirrat ut..

Håller med. Passar inte alls in, men det var väl nått torn-freak som så hemskt gärna ville ha ett torn!:D

Jag måste bara få kräkas lite på tapeterna i sällskapsrummet på övre plan! Förskräckligt!

Sen undrar jag hur det står till det badkaret i det blåa badrummet.. Ser det bara så litet ut? Förmodligen, eller?

Tycker även att stolarna i ett av "sovrummen" ser spännande ut! Sitsen är liksom en 3kant, hur ska man sitta där? Kan ju inte vara skönt!:D

Men jösses!:eek: Det där huset där man drog av skalet och sen blev det typ en växthus!:eek:

Fult.
Sterilt och så var hela ljusinsläppet förstört av "kepsen"

Säger som Killaloe, som ett uthyrningshus. Inget jag hade velat bo i.

"Hatten" ser lite udda ut på huset, tycker jag....

Skulle tro att taket på hatten är det som ursprungligen suttit på hela huset och sedan när man bytte till tegeltak så gick det inte att ha tegel på den branta lutningen på tornet.

*kl*
Grannradhuset hos mina föräldrar ska säljas och vi gick på visningen bara av nyfikenhet. De hade massor av konst på väggarna. Dyr konst. Men en tavla var förhängd? Nu när jag kollade på bilderna igen så förstår jag varför de inte ville "skylta" med den på visningen :D

8925180.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar