Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Och hade det inte varit fel ände av Sverige hade jag definitivt varit intresserad! Grymt fint hus!

Ja det såg trevligt ut på insidan, kändes rymligt och jag tror att det hade kunnat gå att få det jättebra oavsett om man valde en mer modern inredningsstil eller en lite mer gammeldags.

Jag hade förmodligen blivit knäpp av all den färgen, men jag hade nog varit en lycklig knäppis i alla fall :D Jag ÄLSKAR den storrutiga tapeten!

Helt fantastiskt! Även huset med den blommiga toan var ju jättefint!

kl.

Finner inte riktigt orden att beskriva känslorna man får när man ser den här lägenheten. Men mäklaren beskrev ju det jättebra " Först det uppenbara: Färgstarkt. 50% hjärta och 50% passion. Och 100% inspiration." ...Eller?

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-tagagatan-54b-4917967

Men nääää :yuck: inte alls min grej... Tom så mäklaren valt att lägga in "utomhusbilder" i mixen och inte efter som de brukar annars ...

Svårsålt, oavsett om många här tydligen skulle kunna tänka sej det... SÅ ALDRIG jag !!!:eek:

Läckert!!!!

Hade aldrig stått ut med det själv, men tokgillade badrummet! :)

men herreguud, på riktigt!!:nailbiting:
dockorna var ju helt förbaskat kusliga..
för att inte tala om "bubbelköket" HUR kan man komma på nåt liknande??

och det där vackra( utifrån) huset som ser ut som en gräddtårta inne, vem 17 städar där??

fick mej ett gott skratt :D
fondelement...:)

kl.

Finner inte riktigt orden att beskriva känslorna man får när man ser den här lägenheten. Men mäklaren beskrev ju det jättebra " Först det uppenbara: Färgstarkt. 50% hjärta och 50% passion. Och 100% inspiration." ...Eller?

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-tagagatan-54b-4917967

Fast jag tyckte ändå det där var välgjort på något vis :o Jag tycker inte om rött och det var min största invänding, annars tyckte jag det lila och turkosa var coolt!

Vad annorlunda! Härligt tycker jag det ser ut att vara. Det är iallafall välgjort :D

kl.

Jag är inte riktigt sådär färgglad av mig, men kan ändå inte låta bli att tycka att de ändå har någon slags stil.

Det funkar liksom, på något sätt. :p

Tycker det där va läckert. Har en bekant som utan tvekan skulle matcha inredningen. Hon har lite i den stilen i sitt hem.

*kl
En tanke som slog mej är att jag skulle vilja träffa personerna bakom inredningen.. Hur matchar dom sitt hem? Med tanke på inredningens karaktär så borde även personen bakom den va av en speciell natur:)

kl.

Haha, vad roliga ni är :D
Jag kan förstå er som gillar den, den är ändå rätt cool på något vis. Köket hade jag kunnat leva med i några månader tror jag sen hade jag nog tröttnat på att det var så förbannat rött överallt :p

Jag gillar badrummet, tycker det är rätt coolt, om än lite mörkt. Men resten av lägenheten sticker verkligen i mina ögon, blir nästan stressad över alla färgblandningar överallt :eek:

Den har legat ute rätt länge på Hemnet, långt över året om jag inte minns helt fel, antar att med priset och mängden köpare som faktiskt skulle vilja ha kvar den på det där sättet så blir det nog väldigt jobbigt att bli av med den.

Tror faktiskt jag ska gå på visningen, måste få se hur det ser ut på riktigt :D

*kl*

Jag är ensam hemma, på väg att få huvudvärk från helvetet och ska strax gå och lägga mig - och så öppnar jag den här tråden.

Nu kommer jag för fan varken våga eller kunna sova (dockorna!!).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar