Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Hehe... "Den fantastiska badhörnan"

Fast som singelboende så varför inte? :D

Otippat, men hellre badkaret i vardagsrummet ;) (inga problem med det alls) än det "passionerat" röda mfl färger lägenheten...

Kan lätt se mej själv ligga i höstmörkret, en massa värmeljus, brasan igång och bubbla i badet medans jag kollar film ;) Gärna med en god drink eller ett glas cider... Alt god bok...

Sällskap i form av en manlig snygg sak inte heller att förakta =)

Jag skulle velat göra mäklarens tankar om badrum i vardagsrummet. Vad tänker man innan man kommer på nåogt klämkäckt att skriva om det och vilken min har man när man ser det första gången?
Den planlösningen måste ha en ganska smal målgrupp.

Åh jag skulle älska ett badkar i vardagsrummet! Men jag skulle aldrig någonsin komma på tanken att bygga så...

Men så gillade jag ju stallet också, slöseri att ha hästar i en så fin byggnad :o Sofforna i fyrkant var ju en fantastisk idé!

Tjaa, varför inte.. Jag kunde sitta i badet med ett glas vin och titta på tv och spana på sambon när han skurar golven:D

Jag ha bott med badkar i vardagsrummet, dock en snyggare lösning med sjösten och badkar med lejonfötter. Vi hade enormt öppen planlösning, så det funkade men jag personligen vill faktiskt inte bada inför publik. De är bara trevligt om man badar tllsammans.

Det känns helt spontant som om jag hellre skulle ställa in en tv och braskamin i badrummet om det var saker jag saknade då jag tog mig ett bad än ett badkar i vardagsrummet...

Finns väldigt många fina lösningar på kaminer i badrummet.. Men badrum i vardagsrummet?..

Göra en hemsida och marknadsföra den som svenskt semesterboende och profilera sig mot idrottande tyskar som vill simma i Vansbro :-)

Håller med! Jisses vilken potential!
Men om nån ska köpa huset blir säljaren ändå tvungen att rensa ur all bråte så varför kunde de inte gjort det INNAN mäklaren tog de där suddiga högst osäljande bilderna?
Jag gissar att man kunde fått det dubbla priset med tömning av bråte och en enkel uppfräschning.

Var det inte Jonas Åkerlund som hade en toalettstol mitt i vardagsrummet?

Vid något annat tillfälle så lade jag upp en bild på ett hus där det fanns en pool i vardagsrummet (som hade heltäckningsmatta).

Vi skämtade om att sätta in en stor jacuzzi istället för soffa i vardagsrummet när vi flyttade förra året :angel:

Ja bilderna var ju tyvärr inte så lockande, men huset har verkligen potential!:)

Åh, det huset älskade jag! Interiör, exteriör, fönstren, golven! och då har jag inte ens börjat prata om sofforna än... :love:

Det där är typ exakt vad jag drömmer om att kunna köpa fast i Göteborg (men då lär jag först få råna en bank)...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits