Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

image

Fler än jag som funderar på att hyra ut det till en porrfilmsinspelning? :D

River man ut all vidrig furu och slår ut typ alla väggar så skulle det kunna bli riktigt fint :)

Säger ju att det är en spännande planlösning när trappan till källaren bara finns i källaren men i te på övervåningen :D

Verkligen! Det kanske är nån slags Harry Potter-grej att man hamnar i trappan ner om man ställer sig på ett visst ställe och säger rätt ord :D

Eller så krävs det nån slags wallhack helt enkelt...

Ganska mysigt tycker jag, men var är trappan ner till källaren?

Jag tror mej ha hittat trappan NER...

Du går kommer in i huset genom verandan, väl inne i "hallen" finns en ruta ritad direkt till höger... Man ser även ett trästaket på bilderna om man kollar hallen...

MEN sen får jag hur jag än kollar, inte ihop trappans placering i källaren med övervåningen.
Nu har ju dock mäklaren missat att rita dit både 1 dörr och 3 fönster på källarplan så det hjälper ju inte till med att "hitta" heller...

Ja det är min bästa gissning också, men jag får precis som du inte ihop det med nedervåningens placering, eller trappans storlek för den delen.
Undrar vad de har murat in i det tomma rummet i källaren :crazy:

Haha, något rosa är min gissning. eller kanske är det där de gömt allt som inte är rosa? :o

Men jösses vilket ställe! Skulle dock ändå inte vilja bo där.
"Varför inte ta sig dit med egen helikopter"...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar