Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Ah, jag tänkte nästan att det var för bra för att vara sant - att jag skulle vara den förste att uppmärksamma det fantastiska huset/kapellet ;)

AraSlei: du får ha gudstjänster och offra till jaktgudarna innan ni jagar på konfiskerad mark ;)

Lätt hänt ;).

Ett så fantastiskt objekt är värt att läggas upp två gånger!

Det är ju fusk, det där huset är ju fint på riktigt!
Meeen… Om ni går med på att ha mig som inneboende kan vi dock diskutera religionsstart :D

Vi i väse är mycket bättre, så länge du inte bor i väse samhälle för då är du körd.
Löningslördag på Väse pizzeria är magisk, samlar verkligen eliten till karaoke.

Jag kan ha fel, men det känns som att ägarna till den fd kyrkan har lagt ner lite mer omsorg och tid på att styla inför försäljning/fotografering.. Men jag är som sagt inte helt säker!

Herregud. Pizzerian i Väse - där har vi haft en hysterisk uppelevelse. Sveriges sämsta barnpizzor. Våra ban höll på att skratta ihjäl sig när de såg Calzonen som såg ut som en minimal pirog.

Verkar som om den pizzerian är ökänd överallt:D

Killaloe: Så kan det med vara, eller vinklar! Har en grannes hus till salu vars tomt såg mega ut trots den i vanliga fall är ganska blygsam:p

KL

Det där med att matcha skåpsluckorna med taket känns som en hit:
46NC81FESGVT3TCS.jpg

:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar