Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Är jag konstig om jag tycker det var ganska fint? :o
Skulle lätt kunna tänka mig att ha det så (förutom att jag tycker matta är rätt ofräsht)

jeeez... Men huset har potential, men jeklar vad man skulle få renovera! "Gillar" stentapeten i hallen ;)

Huset är jättevackert, på utsidan.. :angel: Jag älskar trädgården!
Haha ja stentapeten, undrar hur de tänkte där? "När vi ändå gått crazy och slängt in färgklickar i köket så borde vi modernisera hallen också".

Hehe jag gillar att bildtexten inte var mer än att det finns flera sovrum. Undrar hur de andra sovrummen ser ut, om det där är det enda de vill visa på bild?! :p

Jamen precis, jag kan inte för mitt liv förstå varför man alls har en stentapet, nånsin! :p

KL

Jag gillar denna http://beskrivning.fasad.eu/objekt/320517/bildlista.html :eek:

Varför inte tömma kattlådan innan fotot..???

rimage.php

De hade inte ens bäddat sängen eller tagit bort en list som lutats mot väggen!!

Jag vil ALDRIG bo där. Jag fick bara en äckelkänsla när inget var städat. Och det betalar jag knappat två mille för.....

Jag får direkt vibben att huset är uthyrt och att hyresgästerna inte är särskilt samarbetsvilliga vid en försäljning. För inte kan en ärligt intresserad säljare erbjuda bilder av den kalibern?!

Och vad är det för mäklare som inte ens kan ösa ner tidningarna från sängen utom synhåll, sparka över sand över skiten i kattlådan eller flytta listen ur bild innan man knäpper?
Jag kan tycka stylingen kan gå till överdrift ibland innan visningar osv, men det där verkar ju aldrig ha städats? Hur kan man bo så? :arghh:

Någon borde rimligtvis varit med, då kunde väl mäklaren delat ut lite order? :devil:
Är jag anlitad att fota något så styr och ställer jag rätt friskt för att bilden ska bli så bra som möjligt.

OM det är så att huset är uthyrt är det ju husägaren som uppdrar till mäklaren att fotografera. Då kan inte någon av dem rumstera om i hyresgästens saker.

Ha ha, jag tycker det är befriande att inte allt ska vara så jävla kliniskt, även om liiite basic sanering hade varit på sin plats
Själv tycker jag att det är bedrövligt med alla helt tömda bostäder, inte en matta, inte en gardin - ingenting som gör att det ser ut som ett hem. Urk.

Sen så är det ju uppenbarligen så (tänker på hur Jonaz skriver) att det spelar roll om man har städat och stylat eller inte. Själv tycker jag att det är minst sagt hysteriskt, har folk ingen fantasi alls hur ett hus ser ut om man tar bort mattor och gardiner?

(ja, jag är på väg att sälja och håller på och röjer inför visning, det är vidrigt)

Jag får direkt vibben att huset är uthyrt och att hyresgästerna inte är särskilt samarbetsvilliga vid en försäljning. För inte kan en ärligt intresserad säljare erbjuda bilder av den kalibern?!

Jag tror nog också att det är så, för en säljare vill väl ändå ha så mycket som möjligt för stället och då hade iaf jag tömt kattlådan. Och kanske tagit undan industrihållaren med papper:D

De hade inte ens bäddat sängen eller tagit bort en list som lutats mot väggen!!

Jag vil ALDRIG bo där. Jag fick bara en äckelkänsla när inget var städat. Och det betalar jag knappat två mille för.....

Jag håller med dig. Jag hade nog haft riktigt svårt att flytta in. Att ens åka och titta på huset hade jag nog inte heller fått för mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar