Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Fast så centralt är det ju inte ändå, jag hade mer förstått priset om det var en villa på 120 kvm, minst.

Jag tror nog att källarvåningen som är inredd inte är inräknad i de 65 kvm.

Själv skulle jag aldrig i livet bosätta mig i en liten låda på 325kv tomt med grannar överallt för 5.5 milijoner. Helt bisarrt.

Jag tycker det var ett ljuvligt hus!

Inte fyren alltså utan det andra du länkade till

Ja och spjälsäng på loftet. Skulle vilja se hur dom manövrerade upp med bäbisen genom hålet.

Underbart hus och gud så vackert stall! Så skulle jag gärna bo :)

Här har vi 75 kvm för 0,5 milj...

Men anledningen till att jag länkar den är dom lite udda valen av kakel, tapeter... och sovrumsmöbler?! Var köper man ens såna?

http://jnf.se/media-2/bilder-och-film-sagbrunnsvagen-25-borjelslandet-lulea/

Jag ÄLSKADE deras köksluckor! De kan få flytta in hos mig vilken dag som helst (så slipper jag måla om mina egna och kan lura på sambon den nyansen istället för att gå mot lite mer nedtonade färger :D)

Jag gillar det:) och gråter lite när jag tänker på vad mycket man får för pengarna, jag skulle kunna vara skuldfri och ha hus om jag flyttade dit. Sen skulle jag bara försörja mig:D

Ja köksluckorna älskar jag med (är nog original), och husets grundstruktur, men sen har det skett en ohelig ytskiktsrenovering ovanpå tyvärr ^^.

Jag tycker egentligen inte att det är fula tapeter i sig, bara... opassande...

Ja jag förstår inte alls hur man kan vilja betala så mycket för skolådorna i Norra Ängby (de brukar kosta ungefär så mycket) men det är klart att någonstans måste man ju bo, och det känns ju lite mer praktiskt att bo där än i Vallentuna om man jobbar i stan.

Ja jag förstår inte alls hur man kan vilja betala så mycket för skolådorna i Norra Ängby (de brukar kosta ungefär så mycket) men det är klart att någonstans måste man ju bo, och det känns ju lite mer praktiskt att bo där än i Vallentuna om man jobbar i stan.

Det känns inte värt det att betala så mycket... Apropå Vallentuna, vi ska åka och kika på ett hus där ikväll, men sambon jobbar i Kista, så jättefel ligger det inte :) Huset är större och 2,5milj billigare än det i Ängby :p

kl

Spegel ovanför sängen... är det jag som är alldeles för pryd eller är det fler som får upp lite speciella bilder i huvudet? :cautious::p

SFDE15C910A86E54A5D8763CBFBFC6DE517_800x800.jpg

kl

Spegel ovanför sängen... är det jag som är alldeles för pryd eller är det fler som får upp lite speciella bilder i huvudet? :cautious::p

SFDE15C910A86E54A5D8763CBFBFC6DE517_800x800.jpg

Du menar med tanke på de riktade spottarna i taket och "leopardfilten" på sängen ;) (och FLÄKTEN ;) )
Det enda som saknas är ju kamerastativet :P

:laugh:

Ja finns nog inte många anledningar till varför man installerar en spegel ovanför sängen ... hm jo ligga och sminka sig ... har alltid tyckt att det hade varit väldigt praktiskt ;) Spegel ovanför sängen, så jag har superkoll på vad som kryper fram under sängen. haha

Gillar även det fina kortet på väggen, ja då vet man vem som bor där ;)

Men det blir ju helt bisarrt med vidvinkeln på alla bilder, man behöver ju inte vara einstein för att fatta att SÅ stort är det inte.

Förövrigt undrar jag vad i hela friden har de i alla skåpen och lådorna i köket? Hur mycket förvaring är det egentligen?

OMG - byrån på kontoret. Den var redigt jäkla ful.
Det huset kanske hade amerikansk målgrupp. Supersize...

Usch, jag gillar inte det köket alls. Ser ut som något från spelet The Sims.... Men smaken är som baken :D.

Gillar inte det där huset överhuvudtaget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar