Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Hur i hela fridens namn ska man komma ihåg i vilken låda man har lagt vad?! O_o

Inga problem. Man fyller inte alla lådor på en gång ;)

Vi har ett kök som i de allra flestas ögon skulle anses vara stort. 12 skåp, 35 lådor (max 3 lådor på höjden dessutom) och så småningom ett platsbyggt städskåp. Alla lådor/skåp är inte fulla (än) och vissa använder man mer än andra. :D

Visst är det? Innan det kom ut på hemnet hade vi funderingar på att gå över och se om jag kunde få hyra där :)

Läcker bild!

46SQ9K0FE772P7DH_130264870590000000.jpg

En sak jag undrat över är varför alla mäklarbilder numera är så övermättade i färg och kontrast? Tycker man verkligen det är snyggt? Men jag antar att det gått lite mode i det, nya kameror ger möjligheter som man gärna överdriver lite till en början innan man tröttnar på det.

Cool lägenhet!! Jag blir sällan kär i lägenheter, men den där fick jag lite ha-begär av! Men byte av tapeter skulle ske pronto :p

Jag gillade både lägenheten och tapeterna, Inga jag hade valt men några jag skulle kunna leva med.

Jag äääälskar det! Jag tror att lägenheten inte kommer till sin rätt utan möblerna, det syns att det är 50-talsretro-fantaster som bott där :)...

In med lite teak och string! Lööööv it!

(eller kan det eventuellt vara en "äkta" preserverad lägenhet? orörd sen 50-talet?)

Vad hänger man i alla krokar som sitter i köksskåpen? En evig mängd muggar eller vad :crazy:

Dom virkade grytlapparna såklart :D!

(nä, jag tror det är kaffekopparna. kaffekoppar i snygga retromönster)

Det gäller bara att hitta snygga kaffekoppar som inte skär sig mot palmerna ;)

Det var palmtapeten jag hade invändningar mot. Den bruna skulle vara riktigt snygg med rätt möbler!

Många koppar blir det....
Tycker att det bara skulle se rörigt och "fullt" ut, men det kanske är jättesnyggt att ha alla koppar så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar