Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Och varför ser toalettdörren ut som en ytterdörr??? Kommer man utifrån rakt in på toaletten i detta huset?

KL

Det där med att matcha skåpsluckorna med taket känns som en hit:
46NC81FESGVT3TCS.jpg

:D

Fabulous! Jag känner inspirationen flöda!

*kl

Jag tror 70-talshuset i Kåbo som finns med några sidor bak är totalrenoverat, om det är det jag tror.

alltså... nej... bara nej.... vem väljer såna luckor? knoppar? tapeter?

lampan hade ju varit söt i ett annat rum, men här är den ju grädden på moset... BLÄ.

Men vilken underbar utsida! Lummigt och lite slarvigt :) Själv har jag alldeles för lite tid och kunskap och en man som älskar raka linjer...

Men vad hade kyrkan med huset att göra?

jeeez... Men huset har potential, men jeklar vad man skulle få renovera! "Gillar" stentapeten i hallen ;)

Den är väl jättefin? Matchar ju tapeterna så väl...:D;) Man blir lite vimsig av bilden. Känns som om båda väggar och golv krymper rummet. Tänk om de tapetserat taket med samma tapet också....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar