Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Flytta västerut, här får ni både hus och slott och lägenhet för de pengarna :D
Kostnaderna för att pendla blir för höga, för att inte tala om tidsåtgången! Vad ska man med ett slott till om man aldrig hinner vara hemma? ;)

Tyckte den var söt :)

Mia_R
Äsch, du hinner inte jobba! Måste ju sköta om slottet :p

corzette
Var inte det huset med på Hustoppen? Tycker jag känner igen det..

Fint, men alldeles för spejsat för min smak!

KL
Själv vill jag köpa gård nu och kan bara inte vänta på att skolan inte är klar förrän i vår. Och sen vill väl banken att jag får fast anställning innan de lånar ut. *suck* Men det blir nog bra till slut!

Man får göra som i Nederländerna och hissa in möblerna genom fönstrena! Och jävlar vilka benmuskler man skulle fått av att springa upp och ner för sju trappor dagligen :D

Haha, det är skillnad på var i landet man bor ;) För ett par veckor sen gick en etta på 36 kvm i centrala Uppsala för ca 1,3 miljoner tror jag det var. Den såldes dessutom innan visning till och med! Vi har en likadan lägenhet i samma hus som ska säljas snart, det blir intressant att se hur fort det går... :D

Och en etta i innerstan i Stockholm på 25 kvadrat går loss på sisådär 2 miljoner! :|

Det är märkligt nog nästan samma priser i Luleå... Ettor i innerstan går för miljonen. Såldes en villa förra veckan, en liten bit ifrån stan, för 9 miljoner!

I en stad på 75 000 invånare!

Folk är tossiga!
/Lantisen som gav 200k för sina 150kvm med älvutsikt

*kl*

Har det här huset varit uppe i tråden förut?
Fd Kapell

En kan få både brun kakelugn, klockstapel och något som ser otroligt idylliskt ut från utsidan :)

Du kan säkert sno lite av grannens mark för att jaga på och säga att den nu tillhör kyrkan, om du skulle vara sugen på att flytta till kapellet ;)

Nej, men där har jag ju varit och badat ett par gånger!

Älskar stolen som står helt ensam vid vadnudendelenavkyrkanheter längst fram, ser inte alls malplacerad ut :D

Skyddsrum är ju bra att ha
Torbjörntorp

Här var det.. mycket.
Stenstorp

Senast ändrad:

Det är märkligt nog nästan samma priser i Luleå... Ettor i innerstan går för miljonen. Såldes en villa förra veckan, en liten bit ifrån stan, för 9 miljoner!

I en stad på 75 000 invånare!

Folk är tossiga!
/Lantisen som gav 200k för sina 150kvm med älvutsikt

Ja, det är lite lustigt det där. Har inbillat mig att det är bostadsbrist också i Luleå? Nu bor jag ju 8 mil från Luleå så har inte toppkoll.
Har du utsikt över samma älv som mig? ;)

Kan vara så, fast jag bor nära E4 så inte lika många mil bort som dig :). På "man-står-precis-ut-med-det-men-det-är-inte-roligt"-pendlingsavstånd till "metropolen Luleå"...

Jag gillar den ytterst kreativa bildtexten "spännande" under bilden på trappan uppifrån :D

Det skulle ju vara guld! ;)
Helt otippat att det ligger ett kapell i den lilla stugan alltså, haha.
Man kan ju ha det som jaktkyrka :D

Yes, jag la ut det för några veckor sedan efter att ha kört förbi. Hade jag inte precis köp nytt hus så :love:

Ah, jag tänkte nästan att det var för bra för att vara sant - att jag skulle vara den förste att uppmärksamma det fantastiska huset/kapellet ;)

AraSlei: du får ha gudstjänster och offra till jaktgudarna innan ni jagar på konfiskerad mark ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar