Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Åh Fyfan!¨
Håller samtidigt med sthu - fram med släggan - skönt att bli av med aggressionerna

Det var iaf schysst av mäklaren att ta med bilden (eller så är det en märklig mäklare som inte föreslår lite re-dekor före försäljning. Vill hen köpa billigt eller har hen inget problem med badrummet?)

Är inte det någon form av lager? Som en vinkällare eller en konferensanläggning? Ett hobbyrum för modelljärnvägsklubben?

Det var iaf schysst av mäklaren att ta med bilden (eller så är det en märklig mäklare som inte föreslår lite re-dekor före försäljning. Vill hen köpa billigt eller har hen inget problem med badrummet?)

Hade jag varit mäklare så hade jag inte tagit med bild på den väggen utan ursäktat mig till tänderna för att jag hade en så vidrig klient när folk kom på visningen.

Fast tänk om det bara var bilder på resten av lägenheten, ljust och fräscht, likadant som 97% av alla lägenheter inom tullarna och man gick omkring där och luft-möblerade och så plötsligt öppnade man badrumsdörren och bara :yuck::rage::yuck::wtf::yuck::yuck: (rena rama Crying Game)

Jag skulle inte som mäklare sälja lägenheten om den inte re-dekorerades. Mitt och min arbetsgivares namn ska aldrig finnas på samma sida som den symbolen. Aldrig!Jag skulle aldrig vilja bo i lägenheten om jag visste att den hade sett ut på det viset. Gratis hade varit dyrt och då är det en annars söt lägenhet inom tullarna.

Men kan det ens vara en riktig annons? Känns nästan som hets mot folkgrupp bara att lägga ut *spysmiley*

:rofl:
Får en att fundera på om fotografen antingen varit dvärg, legat ner på marken, eller tappat kameran (mördad?) sen har tydligen någon klättrat upp i ett träd .. ja verkligen spännande vinklat.

Ja, definitivt mördad!:rofl: Typiskt för sådana här foton.

Edit: en mördad dvärg kanske tom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar