Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Syns knappt från vägen nu men jag vet att jag har varit framme och vänt två gånger. Annars såg det lite lagom mäktigt ut med sitt torn!Tror hus-spöke ingår!

Ingen dålig sommarstuga. Helt kär. I allt utom relaxen. Wtf?! Frukt på väggarna?!
http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-nacka-hasseludden-nacka-kommun-skepparholmsvagen-5-5817802

1304060_cache_medium2.jpg

Reagerade lite på uttrycket "levande akvarium". O_o
Men, ser jag helt galet eller är det öppet i öppna spisen mellan badrummet och allrummet? Kul att gå på toa där, när det sitter andra och tittar på TV! :wtf:

lol jag skickade lanken till en van, tyckte att det dar borde ju kopas som nagon sorts mysko party lokal. Da kommer ju sakert saneringsutrymmena till sinn fulla ratt iaf! :D

Jag skulle definitivt ha skaffat mig ett sånt projekt om jag hade för mycket tid och för många miljoner. Problemet är att båda delarna är bristvara. Men tänk så många labradorer jag hade fått skaffa mig för att fylla upp 23 rum :love:
Minst en labrador till varje rum! Minst!

Eh, nä, jag bor där med alla mina vackra gråa varghundar. Faktiskt.

O_o

Herregud.. Ja men varför inte. Fram med släggan bara, hade känts rätt bra att få banka in den väggen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar