Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Dom vill väl inte ha för mycket märken i mattan! Väldigt underligt möblerat ja.. Tänk vad trevligt och sitta runt det där lilla bordet och umgås. Heeej där neeere på aaaandra siiidaaan, höör ni miiig??

KL

Luftigt vardagsrum... Jo med den möbleringen är det VERKLIGEN luftigt...

45MIHC0U1FFIN17R_461QIOFG9PCBBCQL.jpg

http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=45MIHC0U1FFIN17R

Det här påminner om den ena släktsidans vardagsrum.. Det är perfekt med så mycket golvyta vid måltider med många gäster! Bara att lägga ut en duk och ställa fram all mat i mitten, sen får man sitta på golvet runt om :)

Oj, jisses! Jag är stum! En sån konstig annons på ett skumt hus :crazy: Och vad innebär en "arrangerad brasa"? ;)

Kändes som en holländsk/asiatisk variant av svensk stuga. Fy sjutton vilket fint kök - och sen kluddade dom dit den förskräckliga färgen.

jo, så är det ju garanterat, men tycker formuleringen var halv-kajko ;)
Det var den verkligen, jag tänker mer på att "bilden är arrangerad" som i att den inte är tagen spontant, inte att den är manipulerad i datorn.. (Missade nog att du egentligen visste vad som avsågs, läste lite snabbt på mobilen :) )

Haha, med så många spottar ska man ju ha rörelsedetektor också. Så att de bara tänds när man går under dem. Trappan var en nice touché, skulle man behöva på natten när man inte orkar tända.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar