Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Den här jugend-drömmen var helt underbar! Tänk om man hade 7.5 miljoner över på något konto...

http://objekt.fastighetsbyran.se/Te...px?source=hemnet&ObjektGID=OBJ6060_1285472478

Synd bara att man valt att totalsanera köket till något som ser ut som ett gammalt omklädningsrum klätt i kakel.:(

Åh så underbart, det hade ju räckt med bara annexet! Men vilken trappa i stora huset -ge mig!

Men köket, jag fryser ihjäl bara jag ser det. Tror dock att det hade blivit bättre bara med en annan färg än den där köldblåa.

Det var charmigt, och vackert läge! Hade kunnat köpa det, men kanske inte för 6 mille.. Som fritidshus var det perfekt. Undrar hur stor familj det är som haft det, med tanke på antalet sängar. Verkar finnas sovplats för minst tio tolv personer?

Fast som fritidshus är ju alltid extra sängar bara att ha, kan ju komma till användning om man ofta har folk ditbjudet! :) Håller f.ö med, väldigt mysigt läge men lite väl dyrt :p

Så sött det ser ut som att huset har mustach!

45GQOA7Q9D8NRNFB_45JJCKMM6OKEMLCC_____resize_s_800_0.jpg

Det var charmigt, och vackert läge! Hade kunnat köpa det, men kanske inte för 6 mille.. Som fritidshus var det perfekt. Undrar hur stor familj det är som haft det, med tanke på antalet sängar. Verkar finnas sovplats för minst tio tolv personer?

Fritidshus för en hel släkt säkert. Ligger på en ö i Lule skärgård, så tyvärr är inte priset ovanligt här, men jag tror vi har en rejäl bostadsbubbla här. Löjliga priser.

Jag gillade det där! Hade dock varit väldigt mycket finare med mörkt golv till..

Jag tycker också det ser ut som en båt. Men vinkeln måste ju göra sitt, just att fotot tagits lite nedifrån så allt ljus reflekteras helt galet.

Lite extra lustigt att inte ens ha samma design på de bruna gardinerna - men det är väl för att potentiella köpare inte ska noja över om pelaren är tillräcklig när de tydligen tagit ner en bärande vägg :sneaky:

PS jag ska komma ihåg att inte kolla Buke om jag själv ska sälja - här hemma är det inte ljust, fräscht och minimalistiskt. Jag har också svårt för inbyggda spottar

PPS Jugend-trappan MUMS!

Senast ändrad:

Haha, "förberett för tvättstuga!".. Eh.. Nej? Vardå? Eller? Eluttaget?

Edit: Sen kom det här. Jag köper! Sålt.

9769159.jpg

Det där kan faktiskt vara en av de konstigaste möbleringar jag sett :D Jag blir ju lite nyfiken på vad de använt/använder rummet till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar