Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag gillar vissa saker, tex de stoppade stolarna i "matsalen" och matan i hallen. Men det blir lite väl mycket detaljer....

Jag gillade det inte!

Sen undrar jag verkligen vem som har råd att köpa en kåk för 9 mille? Även om man är två blir det ju 4,5 per skalle och det är ju enorma pengar! Kontantinsats på 1,4 mille.
Hur mycket måste man tjäna för att ha råd? Jag skulle gärna köpa en gård själv för 4,5 men lär knappast få råd någonsin...

*kl*

Troligtvis en säljare som gillar statyer och asiatisk inredning (med en släng av Marilyn & Napoleon):
http://valvet.capitex.se/beskrivning.aspx?GUID=45KB741G435K0ANN&TYP=CMVilla&skin=valvet&mall=

Wow, snacka om att piffa till ett tråkigt parhus! Inte alls i min smak men jag är ändå imponerad, dom har fått till "hej jag är rik och lite excentrisk tihi"-stilen. Känns som att det snarare är ett hus som någon rik britt äger nära medelhavet?

Good job! Men blir nog svårt att sälja till en "typisk svensk" :P.

Det tog ett tag innan jag insåg att det var toaletten, och att det var en spegelvägg... :D

HGV953QJ_q200_w900_mFile_cmOnlyScaleDown.jpg

Förresten så älskar jag inredningen i det huset. Om jag bara fick hyra det lite.. Statyn inne i stora badrummet var ju skrämmande snygg. Vet dock inte om jag hade velat bo med den.

*kl*

Troligtvis en säljare som gillar statyer och asiatisk inredning (med en släng av Marilyn & Napoleon):
http://valvet.capitex.se/beskrivning.aspx?GUID=45KB741G435K0ANN&TYP=CMVilla&skin=valvet&mall=

Jag älskade huset! Väldigt häftig och genomtänkt inredning, även om jag skulle ha inrett annorlunda. Ut med alla klinkergolv, det högblanka köket och porrtoaletten; bort med stenläggningen av tomten och på med gräsmatta och jag hade stormtrivts. Kanske till och med Napoleon hade fått vara kvar!

haha, jag gillar faktiskt köket/matsalen till viss del, men sen blev det vara to much :p

Hjälp, jag skulle bli snurrig av att bo i det i huset :D

Den konstiga hand/underkroppsstatyn i badrummet kan vara något av det skummaste jag sett i staty-väg :D

Jag gillar själva "skalet" men inte inredningen. Taket på övervåningen var riktigt häftigt, men jag gillar verkligen inte när det är så mycket omålad furu eller alla småblommiga tapeter!

Det var charmigt, och vackert läge! Hade kunnat köpa det, men kanske inte för 6 mille.. Som fritidshus var det perfekt. Undrar hur stor familj det är som haft det, med tanke på antalet sängar. Verkar finnas sovplats för minst tio tolv personer?

Sånt där hus har jag! :) Inte insidan dock... Jag gillade ffa den blå trappan och fick idéer till vad vi kan göra på övervåningen (den är oinredd i nuläget, ska fixas på en 10 år sådär, men idéer är ju alltid bra). Inredningen i sig är väl inte riktigt min smak, och det var ju minst sagt blandade stilar. Men den röd-gröna tapeten i Norrkammaren var riktigt kul. Kommer inte passa någonstans hos oss iofs... Kanske i bagarstugan... Älskar det runda bordet i köket, kanske kan få till det hos mig också :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar