Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

SFD7459E53D8D4A4ED58F7212BDEF4203C9_800x800.jpg

Funderade först över vad dom här träpinnarna är, tills jag såg att det var för att hänga upp julljusen på!

Mamma äger en gammal skola och jag bodde där i 4 år... Egen gympasal är definitivt överskattat :D Iaf den, högt till tak och i princip oisolerat. Vi hade datorerna där inne i början, tror det höll 10 grader ungefär. *brrr* Nu är det inrett med 2 sovrum, ett vardagsrum och ett oinrett rum, klart bättre, men det oinredda är lika iskallt som hela salen var innan :)

Herregud, tja detta var ju verkligen inte i min smak iallafall. Ser ut som de tänkt sätta upp en vägg men ångrat sig.

kl
Vad sägs om att få med en egen gympasal? Dessutom min sambos gamla skola:p
http://objekt.fastighetsbyran.se/Te...px?source=hemnet&ObjektGID=OBJ5110_1277125529

(gångavstånd till stall med ridhus;))

Annars sitter jag spänt och väntar på att en av grannarnas hus ska komma ut på hemnet! Och sen får vi se om det kommer ett gammalt missionshus med.

Gärna! :) även om min praktiska sida säger att uppvärmningskostnaderna måste vara skyhöga.

Jag gillar inte. Är förvisso väldigt positiv till färger, etc, och tycker att det är jättetrist med svart-vitt, minimalistiskt och ingen personlighet. Men det här var helt enkelt för plottrigt för min smak!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar