Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Det var den verkligen, jag tänker mer på att "bilden är arrangerad" som i att den inte är tagen spontant, inte att den är manipulerad i datorn.. (Missade nog att du egentligen visste vad som avsågs, läste lite snabbt på mobilen :) )

precis så tänkte jag med! :)

haha, ingen fara! Sånt går inte alltid fram :angel:

Wow! Kul med alla originaldetaljer men strömbrytarna är nog svåra att ha kvar pga brandskyddsskäl.

Åh! Blir lite ledsen när jag ser delarna som förfallit, men vilket otroligt vackert hus! Kan riktigt se alla societetstillställningar som gått av stapeln där för länge sedan.

Klaustrofobi-varning! VEM kan tänkas vara spekulant på något sådant? Kanske man kan bygga något konstigt slags "överlevnadshotell" där man får uppleva en fejkad atomvapenattack eller något...;)

Min hemvärnssambo fick syn på den där på Facebook och skrev någon kommentar om att han skulle börja bearbeta mig för att vi skulle skaffa en sån där istället för en villa framöver. Han var inte helt allvarlig, men inte helt inte allvarlig heller. ;)

Klaustrofobi-varning! VEM kan tänkas vara spekulant på något sådant? Kanske man kan bygga något konstigt slags "överlevnadshotell" där man får uppleva en fejkad atomvapenattack eller något...;)

Det jag kommer att tänka på är typ pedofiler och seriemördare. Har någon tipsat Fritzl? :p

Jag skulle definitivt ha skaffat mig ett sånt projekt om jag hade för mycket tid och för många miljoner. Problemet är att båda delarna är bristvara. Men tänk så många labradorer jag hade fått skaffa mig för att fylla upp 23 rum :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar