Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Fast vem vet, du får åka båt längs västkusten och hålla utkik efter ett högt hus i människoform med vattenrutschbana som kommer ut på väl valt ställe. ;)

Det va just det... Vart faaan hamna man om man åkte vattenrutschbanan ???

jag såg mest ut så här :eek: när jag kollade bilderna ;)

Tycker också att huset är helt osannolikt (hela hemsidan, faktiskt) och bara gapade när jag såg bilderna. Har svårt att se någon vilja köpa det, speciellt för det priset. Men hur vet ni att det är fejk? :)

På samma reklambyrå som har köpt domänen (nyss) så jobbar det två personer med samma efternamn som mäklarbyråns namn, och de har en kund som just nu har en drömvinst som nu är uppe i samma belopp som husets pris. (av en slump så har även kunden reklam för just den drömvinsten på husets sida)

Senast ändrad:

Men det finns en person som bor i ett hus format som en gigantisk staty av en kvinna, inspirationen kommer säkert därifrån

Jag fick hunddagis-känsla över köket. :D
De har verkligen lagt ner energi på att pimpa toastolen med...

Jag tror snarare att de varit dagmamma eller liknande med tanke på bordet i allrummet och antalet tripp trapp stolar :D

*kl

Har så länge jag kan minnas tyckt att detta hus är magiskt! Varenda gång jag åkt förbi har jag "suktat" och sagt till sambon att där viiiiiilllll jag bo! Fel by men det kan jag strunta i för det huset!
Insidan är fin men jag hade nog fått ändra en del för att det skulle matcha mej.

Synd nu bara att jag inte har 4,8 mille :cautious:

http://www.maklarhuset.se/till-salu...stavagen_1-536885?referrer=hemnet&view=Images

Vilket enormt hus! 4,8 miljoner är ju inget. Det får man knappt en trea för i Stockholm. :p

http://www.lrfkonsult.se/Templates/ObjectDisplay/PhotoList.aspx?objectid=45G9T5JM8UT55LNB

Hela gården för oss "andra" ;)

Det stallet kan väl ändå inte va godkänt ? Är det verkligen 2.40 i takhöjd ?

Fick reda på idag att det är sålt, de fick tydligen vad de begärde vilket är ett stort frågetecken för mig. Huset är i skrotskick, stallet inget att ha, ingen mark osv... Men tydligen norrmän som köpt, de kanske ska det som sommarstuga...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar