Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Och nära Hallands ridled och relativt bra skog att rida i :) Då det har många fördelar, även om jag tycker det är lite för mycket (och jag tror att det är relativt svårsålt eftersom det har legat ute ett tag...)

dit hade jag gärna flyttat med :) Gått förbi den gården måååååånga gånger och beundrat den utifrån! Minns vilket jättejobb de lade ner på att bygga muren!

Varför får man inte veta vad det kostar?
Jag gillar det! Lite för mycket, men jag kan leva med det ;)

nej, det tog ett tag! Men tror att han som säljer nu faktiskt jobbar med sådant :) Även dessa ägarna som lagt stenarna på stallplan :)

Varifrån får du att det ligger i Sverige och inte Frankrike? Mäklaradressen är 2, allée des Ormes, FR-06270 VILLENEUVE-LOUBET och telnr till Frankrike.

Ah, ser nu att det står Cannes, Sverige under bilden, men telnr och adress är fortfarande Frankrike. :D

Känns som att någon inte bor där längre, men råkar ha kvar lite prylar mest.

Inte en tavla, inte en blomma eller nåt nånstans, arbetsrummet är fullspäckat med lådor och pärmar ända upp till tak... Men kryddstället är precis fullt med burkar i olika färger!

Ja, ibland undrar man...O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar