Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Glömde länken, men telefon gör inte som ja vill så får inte fram den :(. Får ta de via datorn i morgon :)

Du menar att det känns som om det är fotat i olika hus va? Olika rum är det ju faktiskt;)
Tycker det ser ut som att det varit en hög familjemedlemmar som fått bestämma sin stil i varsitt rum. Tycker det är gräsligt att blanda så, speciellt när det är så stora kontraster.

men jag tyckte trädgården var himla härlig och det rosa rummet *me love roooosa* :D

Men herregud! Måste dock säga att jag gillade mycket av det, förutom de delar av köket och golven man kunde spegla sig i... :crazy: Jag skulle bli galen!

Men trädgården var ju minst sagt speciell. Och jag måste säga att jag blev kraftigt förvånad när jag kom till bilden där man såg huset utifrån, jag hade byggt upp en helt annan bild av det! :p

Alla blanka ytor? Herregud, det skulle bara konstant se ostädat ut ju...

Oj oj oj. Den hallen behöver man nog skridskor för att ta sig igenom! Och en trädgård som gjord för rejv :D

Huset var ju rätt fint, men trädgården... :S

VAD inspirerade dessa människor till att skaffa dessa lampor? Som alla är i olika färg?? Det känns lite Disneyland...

Jag tycker det är så roligt för huset ligger i en högst ordinär förort med lantlig prägel. Jag är så nyfiken på vilka människor som vill bo sådär (eller ja, uppenbarligen inte längre), och vad grannarna tycker om dem. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar