Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Det har ju haft effekt. Om de hade så hade ju den här lägenheten bara varit en i mängden på hemnet :D.

Liiite mer foton hade inte skadat - t ex hur det ut inuti.
Kanske det är en pärla...;)

Nu kommer jag och slår dig med några som är ännu billigare!;)

Visserligen i dåligt skick, men 10 000 är bra billigt.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-2rum-mariannelund-eksjo-kommun-centralgatan-28-5336159

Ett i bättre skick, 55 000 kr:
http://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-solleftea-kommun-tara-236-5306387

Apropå billiga hus, är det bara jag som har sparade sökningar på Hemnet som listar alla fastigheter i Sverige på billigast resp. dyrast?

Jag tycker det är skoj att både titta närmare på bottenskrapen och de allra lyxigaste objekten. Ett extra plus på de dyra husen är det fisförnäma språket som oftast används av mäklaren. "Master bedroom", "spatiöst", "representativt" är flitigt använda fraser.:D

Åh! Det huset gick jag förbi i förrgår och bygde upp en halv ungdomsroman om. Det ligger jättefint!

Absolut, fanns några småsaker jag skulle vilja ändra på men inget avancerat skulle gå på en dag att fixa.

Alla stugor är ditflyttade av utbildad byggnadsvårdare. Så de är redan "räddade", men inte helt färdigt.

Det är jättefint, lite svårt att förstå, de första bilderna Hjälby12 visar på ett envånings bostadshus?
O senare kommer bilder på mangården, o den är två våningar. Utifrån ser övervåningen ganska rucklig ut.

Enligt kartan så ligger den väldigt nära motorvägen. Priset var ju inte oöverkomligt, speciellt när man är två.

Bostadshuset är inte mansgården, mansgården är ett påbörjat projekt. Bostadshuset som används idag är den långa låga byggnaden.

Jag hoppas på att vi ska få hyra det;)

Taken ser allt annat än "räddade" ut, i riktigt dåligt skick snarare av flera av bilderna att döma.

Vad fan ÄR det där? 16 våningar??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar